Binnenkijken bij Nike's eerste House of Innovation in Europa

Image
De groei van Cookinglife: 'We geloven heilig in de clicks en bricks'
 

De groei van Cookinglife: 'We geloven heilig in de clicks en bricks'

 

Mede door de coronacrisis genoot Cookinglife een vliegende start met zijn Europese webshop. Ook in eigen land groeit het Groningse bedrijf hard door en opende het onlangs zijn tweede fysieke verkooppunt. Wat is de kookwinkel verder van plan? Een gesprek met operationeel manager René Pieter de Theije. 

Winnaar/verliezer van de week: Action en FNG
 

Winnaar/verliezer van de week: Action en FNG

 

RetailTrends licht elke vrijdag een winnaar en een verliezer uit, gebaseerd op het nieuws van de afgelopen week. Deze keer: Action en FNG.

Volgende week maandag zelfde tijd, oké? Hallo? HALLO?
 

Volgende week maandag zelfde tijd, oké? Hallo? HALLO?

 

Dat thuiswerken, dat gaat eigenlijk best goed. En dat meeten via Zoom, dat is toch ook een prima oplossing? Hans Verstraaten neemt een duik in het nieuwe vergadernormaal.

Image
Binnenkijken bij Nike's eerste House of Innovation in Europa

Het is het eerste House of Innovation van Nike in Europa: de Parijse winkel die afgelopen donderdag officieel zijn deuren opende. Het vlaggenschip aan de Champs-Élysées staat, net als zijn soortgenoten in Shanghai en New York, bol van de technologie.

 
Image
 

Advertorial

De toekomst van folders: een goede mix tussen offline en online 
 

De toekomst van folders: een goede mix tussen offline en online 

 

Ik woon in een gebouw met drie verdiepingen in het centrum van Londen. Sommige appartementen zijn slechts een fractie van het jaar bewoond: de huurders brengen de zomer graag door op Ibiza of in Saint-Tropez en - zoals u zich kunt voorstellen - was thuiswerken voor hen geen pijnlijke aanpassing. 

Service

Podcast: Retaillessen van Roland Kahn (Coolinvestments)
 

Podcast: Retaillessen van Roland Kahn (Coolinvestments)

 

Voor deze podcast spreken we met Roland Kahn. De oprichter van CoolCat is nu vijftig jaar werkzaam in de retail en kende vele hoogte- en dieptepunten. Kahn spreekt zeer openhartig over de stormachtige internationale ontwikkeling van CoolCat, de vele overnames en hij is opvallend kritisch over zichzelf als het gaat om de te sterke focus op fysieke winkels en het te laat zien van de kracht van e-commerce.

 
Image
 

In het juninummer van RetailTrends:

 
Image
 
Casper Meijer
 
Image
 
Ben Tiggelaar
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Kahn niet langer eigenaar van Sapph

» Recordwinst voor Amazon, omzet stijgt met 40 procent

» FNV: stakingen bij Wehkamp gaan door

» 'Winkelverkopen bijna tien procent hoger in juni'

» Albert Heijn zet meer in op technologie

Events save the date

Welkom in de wereld van Generatie Z - 5 augustus

RetailTrends Live! - 10 september

Catch the Shopper - 14 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

What's Next in Retail Tech - 12 november

Alternatieve tekst
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.