Beste John, Veel ondernemers willen HEEL graag leren hoe ze een online programma of online training maken van hun dienst. Dit was al voor de lockdown zo, maar nu nog veel meer. Zelf ben ik al 14 jaar geleden om online programma's te maken. Ik was één van de eerste Nederlandse ondernemers die dit deed. En ik heb hier afgelopen jaren honderdduizenden euro's mee verdiend. Toch is dit niet iets wat ik de meeste ondernemers aanraad om te doen. Ik heb al vele mensen hierin zien vastlopen. Ze verdienen zoveel minder dan zou kunnen (alles bij elkaar heeft dit wellicht al miljoenen euro's aan collectief inkomen gekost). Aan de basis hiervan ligt naar mijn idee een kapitale denkfout. En dat is de gedachte: "klanten willen graag online programma's hebben omdat ze online plaatsvinden en door de schaalbaarheid ervan laaggeprijsd zijn". Ondernemers gaan dan de focus leggen op het zo goed mogelijk creëren en marketen van zo'n goedkoop online programma, en daar heel veel tijd, energie en aandacht aan geven. Maar de waarheid is dat je beste klanten helemaal geen laaggeprijsd online programma willen. Dat is hetzelfde idee als dat mensen een boor zouden willen kopen. Niemand wil een boor kopen. Wat mensen WEL willen, is een GAATJE in de muur. Zo is het bij online programma's ook. De beste klanten willen niet een online programma, maar ze verlangen wel naar het RESULTAAT dat het programma oplevert. En ze willen dat deze resultaten ook ECHT gerealiseerd worden, zodat hun diepste en grootste verlangens vervuld kunnen worden. En dan is de prijs veel minder belangrijk. Als je zo gaat denken, kun je ontsnappen aan het idee dat je zonodig een goedkoop online programma moet maken. Je gaat nu eerder kijken, hoe je de klant het beste kunt helpen zijn verlangen te realiseren. De vorm waarin je dit doet, is minder belangrijk. Het kan deels online, deels offline, of helemaal online of offline. Ook een LAGE PRIJS is dan niet meer waarop je moet focussen. Het gaat erom, dat je de beste resultaten nastreeft. En dat de klant begrijpt dat deze een hoge prijs waard zijn. Je krijgt dan een veel slimmere focus. Je gaat dan focussen op wat klanten echt helpt, en wat de hoogste waarde voor ze heeft. Dat is tegelijk ook wat voor jou de hoogste waarde levert. Zo ga je veel slimmer om met je tijd en energie, en kun je het veelvoudige verdienen van wat je anders zou verdienen. Wil dat zeggen dat ik helemaal tegen online programma's ben? Nee, zeker niet. Online programma's hebben vele voordelen:
N.B. De prijs van het Leverage-event is nu hoger geworden, maar het nog steeds meer dan waard. Koop je ticket snel! Het event vindt al volgende week plaats. Je kunt je ticket kopen via deze link Bij mijn event LEVERAGE 2020 leer ik je de beste en slimste manieren om je ervaring, visie, ideeën en waarden (d.w.z. je intellectuele eigendom) te verzilveren. Je leert hoe je het meeste ermee verdient in de minste tijd. En zoveel mogelijk gebaseerd op automatische leadgeneratie. Dit geeft de meeste vrijheid. Dit is wat je gaat leren bij LEVERAGE:
Het event zal plaatsvinden op 19 en 20 november via livestream. N.b. de professionele livestream zal interactief en van hoge kwaliteit zijn, zodat je een topervaring krijgt. Je kunt alle beelden achteraf bekijken, mocht je delen missen. Mijn speciale aanbod voor jou is nu €347,- (normaal was de early bird prijs voor het LEVERAGE-event €997,-) voor een ticket. Koop wel snel je ticket. Dit aanbod geldt t/m VANDAAG 11 november 2020. Vanaf morgen gaat de prijs flink omhoog. Koop je ticket voor de LIVESTREAM VAN LEVERAGE via deze link. Heel graag ontmoet ik je via de livestream op 19 & 20 november! Op een high-level bedrijf,Laura
|
Laura Babeliowsky BV |
Copyright © 2020 Laura Babeliowsky
Afmelden