Beter Bed en oud-topman GrandVision winnaar en verliezer van de week

 
Image
 
Image
 

De kruisbestuiving tussen Ekomenu en Willem&Drees

Biologische maaltijdboxen leveren, dat doen zowel Ekomenu als Willem&Drees. De een met een focus op verschillende leefstijlen van de klant (Ekomenu), de ander met een zo kort mogelijk lijntje met de boer en extra aandacht voor de herkomst van de levensmiddelen (Willem&Drees). Eind november kondigden de twee partijen aan samen verder te gaan. Hoe gaat die formule eruitzien?

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Winnaar/verliezer van de week: Beter Bed en ontslagen topman GrandVision
 

Winnaar/verliezer van de week: Beter Bed en ontslagen topman GrandVision

 

Retail kent succesverhalen en mislukkingen, iedere dag weer. RetailTrends licht iedere vrijdag een winnaar en een verliezer uit, gebaseerd op het nieuws van de afgelopen week. Deze keer: Beter Bed dat eindelijk is verlost van Matratzen Concord en de oud-topman van Pearle en Eyewish die naast een torenhoge ontslagvergoeding grijpt. 

Natuurtinten, kunst en een knipoog naar Coco in deze Chanel-winkel
 

Natuurtinten, kunst en een knipoog naar Coco in deze Chanel-winkel

 

Het Canadese Montreal is een Chanel-winkel rijker. Het Franse luxemerk kon niet ontbreken in het pas gerenoveerde luxe warenhuis Holt Renfrew Ogilvy en opende er een winkel van ruim driehonderd vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen. 

RetailTrends 12: Luxespecial met Schaap en Citroen, The Society Shop en mevrouw Prada
 

RetailTrends 12: Luxespecial met Schaap en Citroen, The Society Shop en mevrouw Prada

 

In de luxespecial: een groot interview met Schaap en Citroen-ceo Mark van Nieuwkerk, het nieuwe concept van Chanel, exportluxe van Filling Pieces, Grönefeld en Frenken, een profiel van Miuccia Prada en de retaillessen van Hans Beer (The Society Shop).

'Die stoere praat van Productpine spreekt me wel aan'
 

'Die stoere praat van Productpine spreekt me wel aan'

 

In deze onzekere tijden verdient elke ondernemer die het aandurft om een nieuw concept voor de winkelstraat te ontwikkelen respect.

Advertorial

Workshop: Aan de slag met Artificial Intelligence in retail
 

Workshop: Aan de slag met Artificial Intelligence in retail

 

Vooruitstrevende winkeliers kijken verder dan vandaag en zetten kunstmatige intelligentie in om ook in de toekomst succesvol te zijn. Benieuwd wat AI voor jouw organisatie kan betekenen? Dat leer je in deze workshop op 23 januari.

Advertorial

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'
 

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'

 

Verpakkingen vormen een intrigerend onderdeel van de Japanse consumptiecultuur. Verpakken is een kunst op zich. Producten worden met de grootste zorg en aandacht ingepakt. Alsof je een cadeautje voor de keizer koopt. Het is haast zonde om uit te pakken… 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Oprichters: verkoop Marqt onnodig

» 'Meer dan elf procent omzetgroei voor Vomar'

» Pinterest start marktplaats voor kleine webwinkels

» Oprichter van failliete 1Dayfly stapt opnieuw in dagaanbiedingen

» Exclusieve gesprekken over verkoop Real-supermarkten

Events save the date

Stores That Wow  11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Retail & Brands Festival 10 september

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.