| Het Amerikaanse meubelmerk Knoll heeft de smaak te pakken. Na het succes van zijn eerste eigen winkel in New York, is het direct-to-consumer model nu uitgebreid naar Los Angeles. De nieuwe winkel heeft veel weg van een kasteel in Marokko van voormalig topman Yves Vidal. |
| Winkelmedewerkers die elkaar inspireren om het elke dag een stapje beter te doen. Supermarktketen Coop heeft met een motivatie- en activatieprogramma het vliegwiel van enthousiasme op gang weten te krijgen. |
| ‘Het Patagonia van de denimindustrie’, zo wordt Nudie Jeans al genoemd. |
| Consumenten willen snel, makkelijk en op meerdere manieren kunnen betalen, zowel on- als offline. Wat verwachten ze precies van betaaltechnologie, en in welke mate voldoen retailers daaraan? |
| Exclusief voor members van RetailTrends: een gesprek met Helen Thompson, managing director EMEA bij Toms. Over duurzame groei, symptoombestrijding en het naleven van je purpose. |
| Dat kan op de Small Business en Retail Management opleiding van NHL Stenden Hogeschool. |
Business Meeting Franchise en Vastgoed 27 maart 2018
E-Delivery Event 28 maart 2018
Hoera voor de Folder! 26 april 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|