| Speciaal voor het jaarlijkse Salon del Mobile in Milaan opent Gucci een pop-upwinkel waar het Italiaanse merk zijn Décorlijn tentoonstelt. In een winkel met twee verdiepingen staat de nieuwste collectie meubels, servies en antiek. |
| Veel retailers kampen met een gebrek aan onderscheidend vermogen. Een manier om relevant te blijven, is ervoor te zorgen dat consumenten bij je langskomen. Niet alleen om spullen te kopen, maar ook om ze samen te proberen en er plezier – of andere voordelen – aan te beleven. Het advies van Henk Hofstede: maak een clubhuis van je winkel. |
| RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Decathlon, Marktplaats en Gucci. |
| Met brutale, herkenbare teksten claimt het Amsterdamse lifestylemerk Rumag een vaste positie in de timeline van steeds meer millennials. |
| De winnaars van de NRW Marketing Awards 2019 zijn bekend. De awards zijn een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. |
| Voor veel klanten zijn reviews bepalend bij de keuze voor een webshop. Volgens Robert Jan Peters, eigenaar Sportshop.com, spelen verzendverpakkingen een belangrijke rol bij het verkrijgen van positieve reviews. “Mede dankzij de verzendoplossingen van Paardekooper scoren we goed.” |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |