Dit kan data-driven creativity doen voor jouw advertenties.
| Personalisatie De onbenutte mogelijkheden van personalisatie Programmatic buying heeft de afgelopen decennia een enorme vlucht genomen en is nu de norm in media-uitgaven. Maar dit laat veel onbenutte mogelijkheden over om de juiste boodschap, in de juiste vorm, op het juiste moment en bij de juiste persoon af te leveren. In dit whitepaper Wat data-driven creativity is. Het belang van dynamic creative optimisation (DCO). Hoe je DCO kunt toepassen. Voorbeelden van Lidl, Carglass en Decathlon. |
| |
| Social Algoritmes te slim af: genereer meer organisch bereik Door het algoritme op socialmediaplatforms genereren bedrijfspagina’s weinig bereik. Zo blijft peer-to-peer communicatie geborgd en blijven bedrijven advertentiebudget inkopen om hun boodschap te verspreiden. Een win-win voor socialmediaplatforms, maar een groot nadeel voor jou als marketeer. In dit whitepaper leggen we uit hoe je deze beperkingen achter je kunt laten en je het online bereik kunt vergroten op social media. |
| |
|