| Als het gaat om digitalisering, kunnen Nederlandse bedrijven nog wel een lesje in efficiëntie gebruiken, blijkt uit onderzoek van Simon-Kucher. Ook binnen de retail valt nog genoeg winst te behalen. Waar zitten de knelpunten? |
| Eindelijk is-ie open: het voedselpretpark van Eataly. Ook wel bekend als 'het Disneyland voor de culinaire liefhebber'. Het gratis toegankelijke pretpark in Bologna omvat tien hectare, gevuld met onder meer veertig restaurants en verschillende educatieve attracties. |
| Extra waarde en de consument activeren: dat zijn de kenmerken die terugkomen in de sterkste productverpakkingen. Designwatcher Linda van den Heuvel deelt vijf verpakkingstrends. |
| Het oer-Hollandse Dille & Kamille is koningin van de knusheid en kan zich meten met wereldmerken, maar bij zo’n compliment kijkt de keten verlegen weg. |
| RetailTrends geeft wekelijks een beeld van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Deze week aandacht voor rapporten over de toekomst van retail, de rol van bezorging, winkelhuren en webshops in België. |
| Inhoudelijke lezingen van Blendle, bol.com, Nationale Nederlanden en Travix tijdens Talent Event. In maar liefst 5 lezingenzalen vindt er een inhoudelijk programma plaats op de gebieden e-commerce, big data en it. |
e-Delivery Event 28 maart 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|