27 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
Hak komt met limited edition verpakking 'Bestie'
De Kidneybonen Chili Schotel van Hak krijgt tijdelijk een nieuw jasje, geïnspireerd op de populaire mascotte ‘Bestie’. Deze limited edition verpakking maakt onderdeel uit van de bredere ‘Zak erin!’-campagne, waarin de promotie van de bonenschotels in stazak centraal staat.
lees verder
X facebook linkedin
image
Byron Sharp geëerd op Internationale Marketingdag
Vandaag viert de European Marketing Confederation (EMC) voor het eerst de International Marketing Day. De jaarlijkse dag is in het leven geroepen om het belang van marketing voor bedrijfsleven en samenleving te onderstrepen. Ook is de Lifetime Achievement Award for Marketing uitgereikt aan Byron Sharp.
lees verder
X facebook linkedin
KPN sluit NIMA Marketing Day 2025 af
[advertorial] KPN sluit op NMD op 12 juni de dag af met hun keynote: stukje van mij. Ze kozen voor lef en brak met deze campagne een taboe: online shaming. Dit maakte wereldwijd impact. Chantal van der Walle en Dave Frauenfelder vertellen hoe een traditioneel bedrijf transformeerde tot een maatschappelijke aanjager. Een must-see voor merken die willen bijdragen aan verandering. Bestel nu je ticket.
image
Bagels & Beans deelt (weer) gratis zonnebrand uit
Op deze druilerige dinsdag, ook wel de ‘Dag van de Zonnebrand’, start Bagels & Beans opnieuw een zomercampagne waarbij op alle terrassen gratis zonnebrand beschikbaar wordt gesteld. Net als in 2024 werkt de horecaketen hiervoor samen met verzorgingsmerk Naïf.
lees verder
X facebook linkedin
image
Meer zichtbaarheid voor humanisme
Sinds 1 mei werken het Humanistisch Verbond en mediabureau Pink officieel samen om het humanisme steviger op de kaart te zetten. De samenwerking richt zich op het vergroten van zichtbaarheid en betrokkenheid, met bijzondere aandacht voor jongere doelgroepen.
lees verder
X facebook linkedin
Bestel nu het nieuwe NIMA Marketingfacts Jaarboek
[advertorial] Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. Het is een studieboek, naslagwerk en korte cursus in één. Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten. Bestel de nieuwe editie nu voor 35 euro.
image
Geloofwaardige influencers kunnen écht het verschil maken
Wanneer worden consumenten écht beïnvloed door influencers? Niet vanwege bereik of virale trends, maar door geloofwaardigheid, herhaling en persoonlijke relevantie. Dat blijkt uit de whitepaper 'De Renaissance van de Geloofwaardigheid' van Storyboard Agency.
lees verder
X facebook linkedin
image
Kruidvat en L’Oréal Groupe lanceren tijdelijk een inspirerend winkelconcept: Beauty Lab
Kruidvat en L’Oréal Groupe hebben de handen ineengeslagen voor de lancering van een nieuw en inspirerend winkelconcept genaamd Beauty Lab. Kruidvat is al jarenlang een grote speler in beauty en blijft deze positie verstevigen door het toevoegen van nieuwe beautymerken en -initiatieven.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.