6 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
IPG Media
image
Ace en We Fashion lanceren met Lookgen.ai een gamechanger voor fashion contentcreatie
De Amsterdamse bureaugroep Ace en modeketen We Fashion slaan de handen ineen en lanceren Lookgen.ai, een nieuwe AI-tool die fashion contentcreatie op z’n kop moet zetten. Met deze innovatie kunnen modemerken bestaande productfoto’s moeiteloos omtoveren tot eindeloos veel outfitcombinaties.
lees verder
X facebook linkedin
image
Nima Marketing Day: 'De haven van Rotterdam is een spiegel van de wereldeconomie'
Karin van de Braak is Manager Marketing Communications bij Havenbedrijf Rotterdam. Tijdens Nima Marketing Day editie 2025 verzorgt zij een van de sessies. Een korte kennismaking: ‘Alles wat er in de wereld gebeurt op geopolitiek toneel heeft impact op de haven.’
lees verder
X facebook linkedin
Steeds meer sprekers bekend NIMA Marketing Day
[advertorial] Heb jij nog geen ticket voor NIMA Marketing Day op 12 juni? Wacht dan niet te lang, want de tickets gaan hard. Koop nu en je profiteert van 50 euro korting. Er worden steeds meer sprekers aan het programma toegevoegd, waaronder: AH Retail Media Services, Vitakraft, Jaarbeurs en Beeckestijn Business School. Zien we jou op 12 juni?
image
Nederlandse bedrijven bouwen samen aan AI-platform voor contentcreatie
Drie Nederlandse bedrijven, AI Opener, Artific en AI Ready, ontwikkelen samen één centraal AI-platform gericht op commerciële teams. Het platform van AI Opener biedt volgens deze AI-bedrijven een veilige en geïntegreerde werkomgeving voor de inzet van AI in commerciële processen, zoals contentcreatie, klantcontact en verkoop.
lees verder
X facebook linkedin
image
Van der Valk populairste hotelketen onder Nederlanders
Ruim de helft (52%) van de Nederlandse volwassenen heeft de afgelopen drie jaar overnacht in een hotelketen in eigen land. Dit komt neer op circa 7,6 miljoen Nederlanders en in totaal 27,2 miljoen hotelbezoeken. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Hotelketens.
lees verder
X facebook linkedin
Dit is het programma van Retail Media Day
[advertorial] Het programma is gevuld en we kunnen wel zeggen dat we een fantastische line-up hebben tijdens Retail Media Day! Op donderdag 15 mei staan bij ons op het podium: Future Stores, Jumbo, Unilever, Ahold Delhaize, 10XCREW, Linehub, DVJ Insights, Flywheel, OMD, bol, Dahua, PostNL, GroupM, Coca-Cola, Stratacache, PRN, Nestlé, MediaMarkt en HEMA. Zij delen ontwikkelingen, ervaringen, fouten en must-haves op het gebied van retailmedia. Zorg dat je het niet mist!
image
Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
In mei 2025 opent Statiegeld Nederland, onderdeel van Verpact, twee eigen winkels. Rotterdam heeft de primeur: In winkelcentrum Keizerswaard opent de flagshopstore op 9 mei aanstaande haar deuren. Consumenten krijgen in de 'Statiegeld Retourshop' direct hun geld terug waarbij ook cash uitbetaling een optie is.
lees verder
X facebook linkedin
image
‘Tijd voor Defensie’ toont flexibele carrières
Met de lancering van de tweede campagne onder de titel 'Tijd voor Defensie' zet het Ministerie van Defensie op 6 mei de veelzijdigheid van werken bij Defensie centraal. De campagne, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, benadrukt dat een loopbaan bij Defensie allang niet meer alleen draait om fulltime militaire dienst.
lees verder
X facebook linkedin
Bestel nu het nieuwe NIMA Marketingfacts Jaarboek
[advertorial] Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. Het is een studieboek, naslagwerk en korte cursus in één. Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten. Bestel de nieuwe editie nu voor 35 euro.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.