Image
Waarom mobiel betalen niet genoeg is
 

Waarom mobiel betalen niet genoeg is

 

Is Nederland klaar voor mobiel betalen? Wat betreft OK-app is het antwoord ‘volmondig nee’. Dat klinkt wellicht vreemd uit de mond van een partij die werkt aan een mobiele portemonnee, maar dat komt omdat we breder moeten kijken dan de transactie alleen, zegt Bart Hendriksz tijdens het Retail & Brands Festival. “Alleen mobiel betalen voegt in Nederland helemaal niks toe.”

De veranderbereidheid van Leen Bakker
 

De veranderbereidheid van Leen Bakker

 

De mogelijkheid tot veranderen zit in het DNA van Leen Bakker, stelt Debbie Klein, ceo van het bedrijf. “Dat maakt dat we onszelf steeds weer een beetje opnieuw kunnen uitvinden.” Klein vertelt hier meer over in deze video.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail
 

Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

 

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.

Binnenkijken bij luxemerk Hermès in Vancouver
 

Binnenkijken bij luxemerk Hermès in Vancouver

 

Het Franse luxemerk Hermès heeft een nieuwe flagshipstore geopend in Vancouver. De winkel van 460 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen, vervangt na bijna 25 jaar het filiaal dat zich op een steenworp afstand bevindt.  

Advertorial

Hoe Edge Computing retailers helpt kosten te besparen
 

Hoe Edge Computing retailers helpt kosten te besparen

 

Supermarktketen Delhaize had verschillende servers voor kassa’s, zelfscanners, vriezers en de slagbomen op parkeerterreinen. Er was een totaal versnipperd IT-landschap ontstaan. "Dat werkte niet meer voor ons", zegt Rolf vanden Eynde. Hij is hoofd IT-infrastructuur innovatie bij ’s werelds grootste supermarkt.

Mag het allemaal wat makkelijker?
 

Mag het allemaal wat makkelijker?

 

Merken zijn niet te vertrouwen, de wereld is een chaos en ik hoor nergens bij: dat is het denkkader van de consument van vandaag en in de nabije toekomst. Futurist Will Higham neemt deze attitude en de gevolgen voor retailmerken onder de loep. “Klanten willen de controle terug en een simpeler leven.”

Advertorial

One stop voor retail-drukwerk
 

One stop voor retail-drukwerk

 

Koninklijke drukkerij Em. de Jong biedt een totaalconcept  op het gebied van drukwerk. Van razendsnel digitaal drukwerk zoals gepersonaliseerde mailings, vellen offset drukwerk zoals schapkaarten en raamposters tot rotatie-offset drukwerk voor huis-aan-huisfolders.  

Advertorial

APL Logistics maakt de wereld kleiner en biedt houvast
 

APL Logistics maakt de wereld kleiner en biedt houvast

 

Waar retailers vroeger op basis van ervaring bulkzendingen per seizoen bestelden waarmee ze de markt overspoelden, draait nu alles om lastminute-demand. Maatwerk dus. Dat begint met smart IT en razend slimme logistiek.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Modemerk State of Art in handen van investeringsmaatschappij

» BuyBay groeit zowel online als fysiek

» Startup in maatpakken mikt op acht winkels in Nederland

» IKEA trekt miljard uit voor groei in China

» 'Tabaksdeadline is haalbaar voor supermarkten'

Events save the date

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Changemakers in Retail 28 mei 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.