Ronde tafel: de rebel, gamechanger & grande dame 

Image
Hoe Parfumado werkt aan zijn 'win-win-winsituatie'
 

Hoe Parfumado werkt aan zijn 'win-win-winsituatie'

 

De online parfumservice Parfumado beleeft sinds de oprichting in 2017 zijn beste tijd ooit. Niet alleen groeit het aantal abonnees harder dan ooit tevoren – mede door de coronacrisis - de voormalig RetailRookie haalde in januari ook een investering van 300 duizend euro binnen. Het geld investeert de retailer om zijn platform in Groot-Brittannië op te schalen en het kersverse zusterbedrijf Rocket Campaigns verder in de markt te zetten. 

Ronde tafel: de rebel, gamechanger & grande dame
 

Ronde tafel: de rebel, gamechanger & grande dame

 

Ze zijn gepokt en gemazeld in de foodretail. En hebben een heldere visie over de toekomst. Drie generaties foodies die hard knokken voor het nieuwe eten en drinken: gezond, eerlijk en gemakkelijk.

Wat de sluiting van Apple Stores zegt over een nieuwe virusuitbraak
 

Wat de sluiting van Apple Stores zegt over een nieuwe virusuitbraak

 

Wil je weten waar het coronavirus flink gaat toeslaan? Kijk dan waar Apple zijn Stores sluit, zegt The Wall Street Journal.

Image

Met deze boetiek zet Versace voet in Nederland

Na ruim tien jaar is Versace teruggekeerd naar Nederland, met een eigen fysieke winkel in Amsterdam. Het Italiaanse modehuis opende onlangs een boetiek aan de - hoe kan het ook anders - P.C. Hooftstraat.

 
Image
 

Advertorial

De toekomst van folders: een goede mix tussen offline en online 
 

De toekomst van folders: een goede mix tussen offline en online 

 

Ik woon in een gebouw met drie verdiepingen in het centrum van Londen. Sommige appartementen zijn slechts een fractie van het jaar bewoond: de huurders brengen de zomer graag door op Ibiza of in Saint-Tropez en - zoals u zich kunt voorstellen - was thuiswerken voor hen geen pijnlijke aanpassing. 

Service

Webinar: Welkom in de wereld van Generatie Z
 

Webinar: Welkom in de wereld van Generatie Z

 

Meer dan een derde van de wereldbevolking maakt deel uit van deze generatie geboren tussen 1995 en 2010. Generatie Z groeit op in een roerige tijd. Wat zegt de wereld van nu over de toekomst van Generatie Z? En hoe spreek je deze generatie aan als retailer? Lecyca Curiel (1998) en Jahkini Bisselink (1999) doen onderzoek naar hun eigen generatie en nemen je in dit webinar mee in de wereld van Generatie Z.

 
Image
 

In het juninummer van RetailTrends:

 
Image
 
Casper Meijer
 
Image
 
Ben Tiggelaar
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Ook Flacks Group lijkt naast HEMA te grijpen

» Albert Heijn bezorgt in België vanaf 5 augustus thuis

» Woonbranche ziet omzet door corona almaar oplopen

» IKEA lanceert eerste kledingcollectie

» Steinhoff wil voor miljard dollar schikken met beleggers

Events save the date

Welkom in de wereld van Generatie Z - 5 augustus

RetailTrends Live! - 10 september

Catch the Shopper - 14 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

What's Next in Retail Tech - 12 november

Alternatieve tekst
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.