| INretail zette vorig jaar al eens twaalf shifts op een rij om in de gaten te houden richting 2030. Omdat dat nog een eindje weg is, gooien Q&A en Pragma het in hun nieuwe studie The Empowered Customer over een andere boeg. Zij identificeren zes trends die de komende twaalf tot achttien maanden al onmisbaar zijn om bij te blijven. |
| Sonos heeft lang afgezien van eigen winkels, maar heeft de smaak nu te pakken. Na de eerste vestiging in New York, volgde eind vorig jaar een winkel in Londen. Met de derde conceptstore kiest het merk voor Berlijn. De opening bij onze oosterburen betekent het debuut op het vasteland van Europa. |
| Vraag een willekeurige consument waaraan hij denkt bij het merk IKEA en de kans is groot dat het de Zweedse gehaktbal is. |
| Exclusief voor members van RetailTrends: evenementen waren jarenlang het stiefkindje van marketing, maar eventmarketing is inmiddels een blijvertje. Zijn winkels straks de nieuwe generatie eventorganisatoren? |
| In de rubriek Selfie schetsen we iedere maand binnen het magazine van RetailTrends een beeld van een persoon achter een retailer of merk. Zo ook van Joost Labadie, die met Subway onlangs zijn tweehonderdste filiaal in Nederland opende en nog lang niet is uitgegroeid. |
| RetailTrends geeft wekelijks een beeld van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Deze week aandacht voor winkelsluitingen van Carpetright, Toys'R'Us, Adidas en in de Schotse winkelstraten. |
| In dit e-book lees je over de 6 stappen waarmee je een succesvolle commerciële strategie kunt realiseren, waarin de klant gedurende de gehele customer journey optimaal wordt bediend. |
| Wat je ziet is direct toepasbaar binnen je eigen winkel, formule, categorie of productgroep. |
Hoera voor de Folder! 26 april 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|