Deze 37-jarige tandarts verdiende miljoenen, op stap met de Italiaanse playboy Gianluca Vacchi en meer
| Thomas Rietrae bouwde in minder dan een decennium een imperium met elf tandartspraktijken op. En zijn veroveringstocht door dentaal Nederland gaat onverminderd voort. 'Als ik iets erg leuk vind, ga ik het heel veel doen.'
|
| |
| Ruim 14 miljoen mensen genieten op Instagram mee van het bruine leven van de Italiaanse playboy Gianluca Vacchi. Maar vergis je niet, het is hard werken hen tevreden te houden. ‘Je moet je populariteit content geven.’ |
| |
| Een zakelijke zeperd maakte een einde aan zijn Quote 500-notering, wat echter niet betekent dat er een brak tweedehandsje op de oprit geparkeerd moest worden! |
|
|
|
| De prostituee en haar vriend die een voormalig Quote 500-lid probeerden te chanteren met een seksfilmpje, moeten wat het Openbaar Ministerie betreft worden veroordeeld tot 15 maanden cel, waarvan 5 maanden voorwaardelijk. Dat bleek tijdens een zitting in Den Haag. Twee mannen die als handlangers worden aangemerkt, moeten wat justitie betreft worden bestraft met 10 maanden cel, waarvan 4 voorwaardelijk. |
|
|
|
| Zelf wist Aat van Herk zich na 1 jaar ulo, en een voorkeur voor vastgoed met een vlekje, in de top van de Quote 500 te werken. Maar het ondernemerschap is niet voor iedereen weggelegd. |
|
|
|
| Zelfs de succesvolste ondernemers nemen soms verkeerde beslissingen. Kostbare missers zijn het, waarover we in de nieuwe Quote dertien ondernemers laten vertellen. Neem Pieter Schoen: ‘We kregen €40 miljoen voor ons bedrijf geboden. “Ben je belazerd”, bluften wij. Anderhalf jaar later waren we failliet.’ Verder in de nieuwe Quote een portret van 37-jarige Thomas Rietrae, die 34 tandartspraktijken bundelde tot 1 conglomeraat en het verslag van een avond stappen met de Italiaanse playboy Gianluca Vacchi. We vertellen u ook waarom het goed is om uw werknemers te belonen met aandelen en we lieten avocado-ondernemer Ron Simpson college lopen bij een Nederlandse hoogleraar op Harvard. Tot slot presenteren we u het verhaal van Gérard Ghazarian, die zich vanuit het asielzoekerscentrum op wist te vechten tot een mediagrootheid. ‘De media spend van onze klanten bedraagt zeker €100 miljoen.’ |
|
|
|
|