Dille & Kamille ging in 2010 toch maar online, ‘want internet, dat kon nog wel eens wat gaan worden’. Sinds vorig jaar is de webwinkel ‘de grootste vestiging’ en bovendien winstgevend. Toch is Dille & Kamille volgens Arnout Baas 'primair een offline merk'.
Na jarenlang leeg te hebben gestaan, is de Brinkmannpassage in Haarlem weer in gebruik. The Sting heeft de stoute schoenen aangetrokken en vult een deel van de voormalige winkelpassage aan de Grote Markt.
Maart loopt weer op zijn einde en dat betekent dat we nieuwsberichten en aankondigingen nét iets kritischer moeten bekijken dan anders. Ook retailers en merken leven zich weer uit rond 1 april.
RetailTrends geeft wekelijks een beeld van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Deze week aandacht voor interviews met Hudson's Bay, Sears, Suitsupply, en Starbucks.
Exclusief voor members van RetailTrends: een achtergrondverhaal over de meermerkenstrategie als booster. “Als de mensen achter alle formules maar niets met elkaar te maken hebben.”
In dit e-book lees je over de 6 stappen waarmee je een succesvolle commerciële strategie kunt realiseren, waarin de klant gedurende de gehele customer journey optimaal wordt bediend.