Heb je ook wel eens veel moeite en energie gestoken in het ontwikkelen van een nieuwe feature of product, om er dan vervolgens achter te komen dat er helemaal geen behoefte naar was? En je je achteraf afvraagt hoe kan dit fout is gegaan?
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
Academy
 
 

Hi **vornaam**,

Heb je ook wel eens veel moeite en energie gestoken in het ontwikkelen van een nieuwe feature of product, om er dan vervolgens achter te komen dat er helemaal geen behoefte naar was? En je je achteraf afvraagt waar dit fout is gegaan? Vaak is het probleem dat er vanuit aannames direct naar een oplossing wordt gewerkt.

Tijdens de Deep dive Discovery Sprint leer je om eerst goed stil te staan bij het ontdekken van het probleem. Zodat je niet enkel op je gevoel af gaat, maar dit daadwerkelijk getoetst wordt. Door tijd te maken voor Discovery kunnen we risico’s van ontwikkeling verminderen en de  kans op een succes vergroten. 

Breng je klantbehoeften in kaart >

 
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.