Image
Dit kun je als retailer of merk bereiken met data science
 

Dit kun je als retailer of merk bereiken met data science

 

Meten is weten en daarom is het voor zowel retailers als merken belangrijk om met data science aan de slag te gaan. Tijden het Retail & Brands Festival biedt Building Blocks inzicht in de resultaten die daarmee kunnen worden geboekt. Erwin van Oosten van het techbedrijf deelt nu alvast wat ervaringen met merken als Swarovski en Corendon.

Zo vult Daka drieduizend vierkante meter in The Wall
 

Zo vult Daka drieduizend vierkante meter in The Wall

 

Daka opende vorige maand zijn vijftiende vestiging. In het Utrechtse winkelcentrum The Wall brengt de van oorsprong Rotterdamse formule op drieduizend vierkante meter sport en lifestyle samen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Appdate: Deze Nike-sneaker strikt zelf zijn veters
 

Appdate: Deze Nike-sneaker strikt zelf zijn veters

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Nike, Spar en Burberry.

Tien voorbeelden van emoticons in marketingcommunicatie
 

Tien voorbeelden van emoticons in marketingcommunicatie

 

Emoticons duiken steeds vaker op in marketingcommunicatie. Bedrijven lokken er interactie met hun doelgroep mee uit en zetten hun boodschap kracht bij. Tien creatieve voorbeelden op een rijtje, van onder meer IKEA, Domino's en McDonald's.

Advertorial

APL Logistics maakt de wereld kleiner en biedt houvast
 

APL Logistics maakt de wereld kleiner en biedt houvast

 

Waar retailers vroeger op basis van ervaring bulkzendingen per seizoen bestelden waarmee ze de markt overspoelden, draait nu alles om lastminute-demand. Maatwerk dus. Dat begint met smart IT en razend slimme logistiek.

Nog 8 dagen tot het Retail & Brands Festival 2019
 

Nog 8 dagen tot het Retail & Brands Festival 2019

 

Met dit jaar op de line-up: HEMA, Leen Bakker, Apple, Google, bol.com, Ecoalf, Marley Spoon, Freitag, Son of a Tailor, 100% Football, RUMAG, NA-KD, de tien RetailRookies en nog veel meer! 

Advertorial

Méér verkopen op jouw manier
 

Méér verkopen op jouw manier

 

Marktplaats geeft ondernemers directe toegang tot een koopgericht miljoenenpubliek. Zowel prille starters als doorgewinterde ondernemers kunnen zo hun verkoopcijfers verbeteren.

Advertorial

Personal shopping in het digitale tijdperk
 

Personal shopping in het digitale tijdperk

 

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Het doek valt voor schoenenketen Noë

» Vleesvervangers steeds populairder bij Nederlanders

» Winkeliers krijgen toch niet meer tijd voor verstoppen sigaretten

» Apple Pay krijgt meer voet aan de grond in Nederland

» Eerste Lego-winkel gevestigd in Hoog Catharijne

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.