| Nederlandse retailers die de grens over willen, laten al snel hun oog op België vallen. Met ketens als Zeeman, Kruidvat, Action en binnenkort ook Jumbo zijn 'we' er goed vertegenwoordigd. Maar wordt er ook een beetje geld verdiend bij onze zuiderburen? |
| Het was een paar maanden terug opvallend nieuws: IKEA dat in Parijs de plek inneemt van C&A. De woonwinkelketen die we kennen van de grote blauwgele blokkendozen in de periferie als vervanger van een modeketen midden in een wereldstad: ook in Madrid is het nu zo ver. IKEA vult daar de ruimte die Zara heeft achtergelaten. |
| Winst voor Unilever gaat hand in hand met winst voor mens en planeet, is de boodschap van het Brits-Nederlandse concern. |
| Steeds meer merken schrappen hun naam en logo om meer authenticiteit uit te stralen. Niet altijd een goed idee, stelt marketingexpert Katie Ewers. Want maak maar eens de juiste keuze bij het shampooschap als je alleen kunt vergelijken op ingrediënten. Vier tips om veilig te unbranden. |
| RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. In deze editie aandacht voor een nieuw loyaltyprogramma van Tommy Hilfiger, videoshoppen via Snapchat en de grootste promotie ooit van 7-Eleven. |
| Het Retail & Brands Festival is een event van RetailTrends Media en CuriousYou vol inspiratie, kennis delen, muziek, lekker eten en echte gesprekken. De derde editie wordt een bijzondere editie: het festival is helemaal vernieuwd. |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|