Laden...
Met Zalando, Albert Heijn, Picnic en bol.com
Het RetailTrends-event What's Next in Retail Tech prikkelt retailers en merken om uit hun comfortzone te komen. Deze dag met 350 professionals in retail en brands, brengt je op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen, reikt handvatten aan hoe je technologie inzet voor nieuwe manieren om klanten te binden en biedt een inkijkje in de dag van overmorgen.
Datum: 5 november 2019 Locatie: Pakhuis de Zwijger Amsterdam
Check hier het programma en de volledige line-up van 2019 Jasper Hoogers, Albert Heijn De volautomatische winkel van Albert Heijn
Boodschappen doen zonder producten te scannen en automatisch afrekenen. Het klinkt gek, maar Albert Heijn laat met zijn nieuwe to go-winkel zien dat het kan. Je kunt deze volautomatische winkel binnenkomen door bij de ingang je betaalpas te scannen. Camera's in deze Albert Heijn-winkel houden precies bij welke producten je pakt. Bovendien voelen sensoren in de schappen het als je een product pakt of teruglegt. En het afrekenen dan? Dat gaat automatisch bij de uitgang. Jasper Hoogers, manager digital instore bij de supermarktketen neemt je mee in de wereld van dit nieuwste winkeltje.
Daniel Gebler, CTO bij Picnic De ontwikkeling van Picnic als mobile-first naar AI-first retailer
Businesspartners 2019
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom |
Laden...
Laden...
© 2025