| Hoe consumenten leven is zo afhankelijk van alle beschikbare keuzes, dat de grootste vraag is hoe hier mee om te gaan. Het vereenvoudigen van keuzes en koopervaringen is dan ook het devies, stelt Euromonitor International in zijn jaarlijkse Global Consumer Trends-onderzoek. Tien trends die retailers en merken niet kunnen negeren. |
| Ronde vormen, oudroze muren en paskamers die van de vloer tot het plafond bedekt zijn met tapijt. Dat is de nieuwe stijl van de brandstores die het Amsterdamse modemerk Fabienne Chapot onlangs opende in Haarlem en Maastricht. |
| Spekers van Jumbo, Bever, Only for Men en Rumag: het programma van Catch the Shopper is bekend. |
| RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Vandaag aandacht voor vijf (aanstaande) retailinnovaties bij onder andere Starbucks, JD.com en 7-Eleven. |
| Het centraal zetten van de klant begint met weten wat hem beweegt. De Global Consumer Insights Survey helpt daarbij, met talloze inzichten over de Nederlandse consument anno 2019. We pikken er drie belangrijke trends uit. |
| De retailwereld maakt een enorme verandering door. Het bieden van een uitstekende service en een bijzondere klantervaring zijn geen mooie extra’s meer, het zijn vereisten geworden. BigBrother maakt het mogelijk. |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |