'Mall of the Netherlands is nooit helemaal af' 'Mall of the Netherlands is nooit helemaal af' Zit Nederland te wachten op een plek van beleving, in de vorm van een shoppingmall? Die vraag beantwoordt Bart van Twillert (country manager Nederland bij Unibail-Rodamco-Westfield) met een volmondig 'ja'. In deze video vertelt hij waarom de tijd rijp is voor de komst van Mall of the Netherlands en waarom het winkelcentrum nooit helemaal af is. Service Advertorial In het februarinummer van RetailTrends: Ed van de Weerd Auping Open het magazine » Jumbo schrapt 250 banen op hoofdkantoor » Starbucks levert supermarkten 262 duizend euro per week op » PepsiCo gaat verspilling tegen met eigen dienst » Lidl breidt uit met 23 winkels in België » GroenLinks wil af van 'onnodig nachtwerk' in dc's Events save the date Next Gen Retail in Berlijn - 2&3 april Catch the Shopper - 23 april Changemakers in Retail - 28 mei The Eataly Experience - 17&18 juni Fans Love Brands - 23 juni RetailTrends Live! - 10 september What's Next in Retail Tech - 12 november RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom E-mailadres - info@retailtrends.nl Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |