View this message in a Web browser
Oracle
Doe eens rebels! Welke regels ga jij breken?
Vijf nieuwe regels voor een klantgerichte bedrijfsvoering.

Lees waarom u het beste kunt breken met de oude bedrijfsregels.
Ripping up the Rulebook: Intro and New Rule 1
Maak kennis met de eerste regel cta-arrow
Beste Voornaam,

Dit is het moment voor serviceleiders om aan het hoofd van de tafel te gaan zitten.
 
Waarom? Omdat de klantencontacten van uw team ervoor zorgen dat het team bij uitstek kan profiteren van technologische mogelijkheden om meer betrokkenheid te genereren. Dit is waar klanten om vragen en wat u nodig hebt voor duurzame groei.
 
We hebben vijf oude regels geïdentificeerd waarmee u moet breken en vijf nieuwe regels opgesteld om uw te helpen het maximale uit uw serviceverlening te halen.
 
Dit is de nieuwe regel 1: Begrijp wat klanten belangrijk vinden en focus daarop.

Bekijk de video text-cta-arrow
Waarde scoort hoger dan prijs
slap-hr
bullet Meerwaarde voor klanten leidt tot duurzame groei
bullet Onderscheid uw klantervaring door meerwaarde te bieden
bullet Klanten betalen meer voor ervaringen met meerwaarde
Bekijk de video cta-arrow
Modern Customer Experience in the Cloud
Product Logo
Gebruiksvoorwaarden en privacy | Abonnementen | Afmelden | Neem contact op met ons
Copyright © 2016 Oracle Corporation. Alle rechten voorbehouden.
Oracle Corporation - Worldwide Headquarters, 500 Oracle Parkway, OPL - E-mail Services, Redwood Shores, CA 94065, United States