22 juli 2019
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
DPD wil nieuwe ‘moderne’ cao voor pakketbezorgers
[Nieuws] Door de groei van de e-commerce markt is er een nieuwe 'moderne' cao nodig voor pakketbezorgers. Dat stelt ceo Eric Dietz van DPD Nederland in gesprek met het FD.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Google lanceert gepersonaliseerde Shopping-pagina’s in Amerika
[Nieuws] De grote wijzigingen die Google eerder dit jaar aankondigde met betrekking tot zijn Shopping-tak, zijn nu voor het eerst live gegaan in Amerika.
twitter facebook linkedin
lees verder
Maak kennis met de 9 stappen op weg naar personalisering
[Advertorial] Stap #1: Stel uw team samen en uw doelen vast. Stap #2: Bepaal de segmentatie van uw doelgroep(en). Stap #3: Breng het traject van de klant in kaart. Leer alle 9 stappen kennen van de weg naar personalisering.
image
image
Zalando breidt duurzaam assortiment uit
[Nieuws] Zalando voegt meer duurzame kleding toe aan zijn bestaande assortiment. Merken als Mud Jeans, Ecoalf, Swe-s en Girlfriend Collective worden toegevoegd aan het assortiment.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Patrick Kerssemakers: ‘Fysieke shops niet sustainable voor webwinkels’
[Nieuws] ?Steeds meer webshops vinden hun weg naar de fysieke winkelstraat. Het is echter maar de vraag of dit lang stand blijft houden.
twitter facebook linkedin
lees verder
Zo creëer jij grote bekendheid van je merk
[Advertorial] Leer van Ewout Key Rameijer, van o.a. de campagne Amsterdenim x Douwe Bob, hoe je als relatief onbekend merk (wereldwijde) bekendheid kunt werven én wat er voor nodig is om samen te werken met bekende, bewuste of onbewuste, influencers. Leer van Ewout en onze andere experts en ga aan de slag met nieuw verworven kennis.
image
image
Consumentenvertrouwen weer positief
[Nieuws] Het consumentenvertrouwen is na een half jaar weer uit een dalletje geklommen. Sinds januari van dit jaar was het vertrouwen niet meer boven de nul uitgekomen, tot nu.
twitter facebook linkedin
lees verder
Wat drijft Signify (voormalig Philips Lightning) binnen e-commerce?
[Advertorial] 3D printing, City Farming, Smart Home, Circularity. Mooie technieken, maar niets waard als zij niet in dienst staan van oplossingen. User Experience is wat Signify drijft. Hellen van der Plas vertelt er op 19 september tijdens Shopping Today alles over. Want binnen het online landschap is er maar 1 route de juiste. De route waar de gebruiker leidend is.
image
image
Auping met Bedzzzy in slaapabonnementen
[Nieuws] Auping lanceert met Bedzzzy een start-up waar klanten een abonnement kunnen nemen op een matras. Het idee is dat klanten na vijf jaar een nieuwe ontvangen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.