RetailTrends Topics - IBM

 
Image
 
Image

Draagt u als merk of retailer bij aan een duurzame toekomst?

Stel u zich eens voor hoe de wereld eruit zou zien als we precies wisten hoeveel voeding er geplant, besteld en vervoerd moet worden. De hoeveelheid verspild voedsel zou hierdoor aanzienlijk dalen en het voedsel op uw bord zou verser en van hogere kwaliteit zijn. Tot op heden moeten boeren en de voedingsindustrie vooral vertrouwen op giswerk om beslissingen te nemen over het planten en het doen van aankopen. Als gevolg hiervan wordt tot 45% van de voeding niet gegeten.

Met behulp van blockchain-technologie biedt IBM nu een tool die de transparantie en het vertrouwen biedt die nodig zijn om een duurzame toekomst voor iedereen te creëren. Zo draagt u als merk of retailer een steentje bij aan deze toekomst; een toekomst waarin vertrouwen in en transparantie van uw merk en/of bedrijf centraal staan.

 

Lees meer over uw mogelijkheden voor duurzaamheid >>>

 
Image
 

Levert u al een sublieme klantenervaring?
We merken allemaal dat het huidige consumentenlandschap complexer is dan ooit. Als bedrijf wordt u geacht te weten hoe u de consument in het middelpunt plaatst, en hoe u aan de talloze verwachtingen van diezelfde consument moet voldoen. Of beter nog, hoe u deze verwachtingen overtreft door erop te anticiperen. Hoe gaat u als retailer of als merk om met al deze verwachtingen?

In een korte evaluatie van slechts 12 vragen (in het Engels) leert u wat uw positie is ten aanzien van klantenervaring, supply chain en winkelervaring. U ontvangt een gepersonaliseerd rapport met de een plan van aanpak om de ervaring van uw klanten nog beter te maken.

 

Doe hier de korte evaluatie >>>

Image
 

Kunnen klanten u vertrouwen met hun persoonlijke gegevens?
Persoonlijke gegevens en vertrouwen zijn onlosmakelijk verbonden met elkaar. De manier waarop bedrijven op transparante wijze de persoonlijke gegevens van klanten verzamelen en gebruiken, bepaalt de marktpositie. Klanten verwachten van retailers en merken personalisatie, waarvoor gegevens noodzakelijk zijn. Een belangrijk vraagstuk is echter hoeveel informatie de klant bereid is te delen. Het vertrouwen dat klanten ooit, bijna blind, gaven aan retailers en merken is al een tijdje aan het verdwijnen. Transparantie en veilig gebruik zijn de sleutelwoorden om vertrouwen te bieden.


IBM sprak met meer dan 13.000 C-Suite executives over data en wat er nodig is om de brug te maken tussen het gebruik van data en vertrouwen.

 

Lees hier meer over het gebruik van data en vertrouwen >>>

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.