Hoe plan je je tests strategisch, welke samenwerkingen zijn essentieel bij het testen, en hoe verzand je niet in tunnelvisie?
| Beste **vornaam**, Hoe plan je je tests strategisch, welke samenwerkingen zijn essentieel bij het testen, en hoe verzand je niet in tunnelvisie? Ontdek de laatste expert insights over testen tijdens Emerce Conversion & Analytics. Dit event vindt plaats op 18 april in Amsterdam. Reserveer je plek hier. Let op: nog maar 1 week met early bird korting. |
| |
| Bjarn Brunenberg (TomTom) Bjarn Brunenberg vertelt hoe ze bij TomTom strategische roadmapping en frameworks inzetten om maximale impact en ROI te genereren. Samenwerken door bijvoorbeeld integrale brainstormsessies is daar onderdeel van. Zet deze sessie op je agenda en krijg praktische voorbeelden en strategieën voor het vaststellen van prioriteiten en het navigeren naar je belangrijkste metrics. |
|
|
| |
| Maria Luiza de Lange (Tele2) Award-winnend testen In 2023 won Maria Luiza de Lange met haar team de Experimentation Culture Award. In haar sessie vertelt ze hoe ze gekomen zijn tot de manier van werken die hen de award opleverde. Sleutels zijn onder andere de opschaling van 10 naar 70 testen per jaar en het samenwerken met verschillende teams en belanghebbenden. |
|
|
| |
| Marit Groot Zevert (VodafoneZiggo) In deze case vertelt Marit Groot Zevert over de CRO-strategie van de VodafoneZiggo. Ze vertelt hoe kleine veranderingen op de website een groot effect kunnen hebben en neemt je mee in de puzzels en verrassende testuitkomsten die ze dagelijks tegenkomt. Hoe zorg je ervoor dat je gefocust test zonder in een tunnelvisie te vervallen? |
|
|
| |
|