Image
 
Image
 

Drie tips van Riverford als je 'iets nuttigs wilt doen'

Met de kleine stapjes die we zetten op het gebied van duurzaamheid, gaan we het niet redden. Dat stelt Guy Singh-Watson, oprichter van het Engelse Riverford. Het bedrijf teelt biologische groenten en verkoopt maaltijdboxen. Op het World Retail Congress liet hij zien hoe Riverford zijn eigen plan trekt en hoe je volgens hem succes boekt door de mening van de massa links te laten liggen.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Hier vaar je met een luchtballon door het Franse landschap
 

Hier vaar je met een luchtballon door het Franse landschap

 

Met de opening van de winkel op Fifth Avenue nam het cosmeticamerk L’Occitane en Provence naar eigen zeggen een risico. Zestig procent van de elementen die zich in de winkel bevinden, verandert vier keer per jaar. Daarbij gaat het niet alleen om de producten, maar bijvoorbeeld ook om de campagne-uitingen en de virtual reality-ervaringen.

Zo maakt Solve circulaire kleding mogelijk
 

Zo maakt Solve circulaire kleding mogelijk

 

De meest duurzame kledingcollectie ter wereld maken. Dat is het doel van Cristina Dan en haar kledingmerk Solve. Met de nieuwe Omdanne-collectie komt het bedrijf dicht in de buurt. Dan vertelt erover op het Changemakers in Retail-evenement van RetailTrends. 

 
Image
 
Hoe AI de toekomst van fysieke winkels kan verbeteren
 

Hoe AI de toekomst van fysieke winkels kan verbeteren

 

De meeste online retailers hebben al geïnvesteerd in AI-strategieën zoals recommendation engines, dynamische prijsoptimalisatie en supplychainoptimalisatie. Fysieke retailers lijken vooralsnog achter te blijven als het gaat om de toepassing van kunstmatige intelligentie. Hylke Visser laat zien hoe AI ook de toekomst van fysieke winkels kan veranderen.

Advertorial

Fietsenwinkel.nl: 46 winkels in 3 maanden
 

Fietsenwinkel.nl: 46 winkels in 3 maanden

 

Fietsenwinkel.nl is een van de grootste online fietsenwinkels. De keten wil zich onderscheiden ten opzichte van andere online retailers met deskundige hulp bij aanschaf, snelle afhandeling en goede service achteraf.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Nieuw leven voor onlinesuper Stockon

» Matt Sleeps geeft voor drie ton aan matrassen weg

» Hornbach is minder winstgevend

» Aantal franchiseformules in detailhandel neemt toe

» Zeeman lanceert sneakers van tweehonderd euro

Events save the date

Next Gen Retail à Paris 4 & 5 juli 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.