25 augustus 2020
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Dutch E-commerce Week: drie e-commerce events in één week
[Nieuws] BBP Media organiseert dit jaar eenmalig, in samenwerking met branchevereniging Thuiswinkel.org en Dexport, de Dutch E-commerce Week.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Payconiq breidt uit met spaarprogramma
[Nieuws] Payconiq voegt een loyaliteitsprogramma toe aan zijn betaalapp. Een integratie met spaarprogramma ippies maakt dit mogelijk. ‘We willen de betaalervaring verrijken.’
twitter facebook linkedin
lees verder
Wil je weten hoe je met extra service je klanttevredenheid verhoogt?
[Advertorial] Veel klanten vinden het lastig om XL-producten zoals televisies, fietsen, wasmachines en meubelen, te monteren of te installeren. Extra@Home neemt dit voor jouw klanten uit handen zodat ze direct gebruik kunnen maken van hun nieuwe aankoop. Weten hoe ook jij je klanttevredenheid kan verhogen? Download onze tips en insights om jouw klanttevredenheid te verhogen met extra service.
image
image
‘Anderhalvemetersamenleving stuwt online shopping’
[Nieuws] Uit onderzoek van Criteo blijkt dat online shoppen nog steeds in de lift zit, mede door de anderhalvemetersamenleving.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
'Omzetgroei webshops zwakt af in 2021, maar blijft erg hoog’
[Nieuws] De covid-19 pandemie zorgt er naar verwachting voor dat webshops ook volgend jaar een hogere omzetstijging realiseren. Dat blijkt uit een vooruitzicht van het ING Economisch Bureau.
twitter facebook linkedin
lees verder
NMW: wat zijn de gevolgen van de coronapandemie voor marketeers?
[Advertorial] Corona heeft vergaande gevolgen voor onze maatschappij gehad. Consumenten doen hun aankopen vooral online, retailers hebben het moeilijk en merken zijn op zoek naar een boodschap met maatschappelijke relevantie. Welke gevolgen heeft dit allemaal voor marketeers? Hoe ziet hun toekomst eruit? Wat moeten zij leren en doen om relevant te blijven? Kom erachter tijdens de workshop van SRM tijdens NMW.
image
image
Drive-through optie voor klanten Marks & Spencer
[Nieuws] Het Britse warenhuis Marks & Spencer is een proef gestart met nieuwe click & collect-technologie in een aantal van zijn winkels. Onder andere in de vestiging in Camberley kunnen shoppers hun online bestellingen inmiddels contactloos afhalen vanuit hun voertuig.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Tesco creëert 16.000 banen wegens ‘exceptionele online groei’
[Nieuws] Voor de ondersteuning van zijn online activiteiten op de lange termijn stelt de Britse supermarktketen Tesco de komende tijd 16.000 nieuwe medewerkers aan. Om bestellingen van klanten te verzamelen zijn 10.000 pickers nodig, 3.000 chauffeurs voor de bezorging van de boodschappen en de overige functies worden ingevuld in winkels en distributiecentra.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.