De belangrijkste trends in de platform-markt. Innovaties van Shopify, Adobe Commerce en andere e-commerce platforms giganten. En is composable het antwoord op personalisatie?
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
TV
 
 

Beste **vornaam**,

De komende vijf jaar verschuift bijna twee biljoen euro aan winst naar bedrijven die hoge personalisatie-volwassenheid hebben bereikt, zo becijferde Boston Consulting Group. Personalisatie schiet nu in veel gevallen tekort en is voor veel e-commerce bedrijven een belangrijke reden voor replatforming.

Make the right decision
Wat zijn naast composable de belangrijkste trends in de platform-markt? Welke innovaties presenteren Shopify, Magento, Adobe Commerce, Intershop en andere grote e-commerce platforms? En is er een roadmap voor replatforming? Je hoort het nu in de E-commerce Platforms 2024 collection.

Bekijk alle talks >

 
 
 
Onderlinge afhankelijkheid, scopes en deadlines: nekbrekers in replatforming

Edwin en Stef | Fortune Coffee & Bluebird Day

Onderlinge afhankelijkheid, scopes en deadlines: nekbrekers in replatforming

Als je niet alleen op zoek bent naar een nieuw e-commerce platform, maar eigenlijk je hele IT-infrastructuur toekomstbestendig wilt maken? Waar begin je dan en hoe houd je het beheersbaar? Bij Fortune Coffee ging alles op de schop: van branding tot ERP, PIM, CRM, CMS en datawarehouse.

Krijg inzicht in je roadmap >
 
 
Ook naast Amazon en Temu is nog ruimte voor winst

Twan Rutten | ChannelEngine

Ook naast Amazon en Temu is nog ruimte voor winst

De wereldwijde online marktplaatsindustrie groeit dit jaar naar ruim drie biljoen euro. Kun je nog een rol van betekenis spelen temidden van wedijverende spelers als Amazon en Temu? Wat is een succesvolle strategie en hoe verander je een onrendabel product in een cashcow?

Maak winst op marketplaces >
 
 
Trends en innovaties in e-commerce platforms 2024

Sander Mangel | Open Commerce

Trends en innovaties in e-commerce platforms 2024

Wat is de aantrekkingskracht van Shopify? Is Magento weer in handen van de community? En: who’s the new kid on the block?

Krijg actuele trends >
 
 
Why change a winning team? Intershop gaat voor composable

Roel van Alebeek | Daily Fresh Food

Why change a winning team? Intershop gaat voor composable

B2B-platform Intershop kiest voor composable. Daily Fresh Food moet hier als klant in mee. Wat zijn de kansen en risico’s?

Verken je kansen >
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.