Laden...
Geen afbeeldingen? Webversie EB Juni 2022Beste relatie, Wil jij deelnemen binnen de algemene redactie van de juni-editie of één van specials die centraal staan? Neem uiterlijk maandag 30 mei contact op met Mitchel of Tarik (vakantie t/m 27 mei) om je te verzekeren van een positie. EB verschijnt op 17 juni en zal ook volledig digitaal te raadplegen zijn via de website, EB-nieuwsbrieven en socials. Label Special 2022 In deze eerste Label Special staan we stil bij alle relevante trends en ontwikkelingen en brengen we het volledige labellandschap in kaart. Ook brancheorganisaties STOMP en NVPI komen aan het woord en zullen onder meer de plannen voor de komende maanden ontvouwen. De special bevat verder een compleet overzicht van alle labels (zowel majors als independents) die in de Benelux actief zijn. Naast de algemene redactionele schil van de Label Special, bieden we alle uiteenlopende labels de gelegenheid om in te haken en de eigen organisatie, geplande releases, visie en ambities voor 2022 breder te delen. Advocatuur Special In de jaarlijkse Advocatuur Special staan we uitgebreid stil bij alle laatste ontwikkelingen in de advocatuur. Welke trends signaleren de vooraanstaande advocatenkantoren in het entertainmentlandschap? Wat is er de afgelopen tijd veranderd op het gebied van intellectueel eigendoms-, media- en privacyrecht (denk aan bijvoorbeeld het RAAP-arrest en het Convenant Blokkeren Websites)? En welke rol spelen nieuwe ontwikkelingen als NFT, flexibele licenties en blockchain hierbij? Studio Special 2022 Reisden artiesten in het verleden graag af naar exotische studio’s, tegenwoordig zoeken ze het meestal dichterbij huis. Niet alleen uit kostenoverwegingen of vanwege reisbeperkingen, maar vooral ook omdat het helemaal niet nodig is om een dure buitenlandse studio te boeken. Naast Wisseloord Studios en Hans Aalbers Recordings die reeds aan boord zijn van deze nieuwe special, is het team volop met alle studio's in gesprek. Vinyl Special 2022 Nog altijd wordt vol verbazing geschreven over de populariteit van vinyl. Vinyl is echter de hypestatus al lang en breed ontstegen. De verkoop van muziek op vinyl steeg het afgelopen jaar spectaculair: in Nederland groeide de omzet met maar liefst 66 procent. In totaal werd voor 28,4 miljoen euro aan lp’s verkocht in Nederland. Dat is ruim 11 miljoen euro meer dan in 2020. Deadlines EB 2022Opties deelname EB Juni 2022Deelname in het juninummer kan aan de hand van een interview, commerciële plaatsing of een combinatie hiervan. Opties voor deelname zijn als volgt: * de redactionele ruimte wordt in samenspraak met onze redactie opgetekend aan de hand van een interview, waarna de tekst voorafgaand aan publicatie ter goedkeuring wordt toegestuurd en in stijl van EB wordt opgetekend. BereikBij bereik draait het niet alleen om aantallen maar natuurlijk ook om wie je bereikt. Entertainment Business richt zich op directie, management en het hoger kader van bedrijven in de home-entertainment en de aan de branche gelieerde retailers. In het magazine bieden we naast de redactionele schil ook de zogenaamde ‘Specials’ aan waar één thema centraal staat en je jouw doelgroep rechtstreeks bereikt. Onze uitgaven liggen in een oplage van ruim 2000 stuks bij onder andere de volgende professionals werkzaam in de (home-)entertainmentindustrie: alle entertainmentretailers op management-, inkoop- en winkelvloerniveau,nagenoeg alle muziek-, film- en gamemaatschappijen (majors en indie),alle NVER- en NVPI-leden,toeleveranciers, branche- en collectieve beheerorganisaties,alle grotere management- en boekingskantoren.Los van een optimaal print-bereik via ons abonneebestand, is de volgende online exposure inbegrepen bij elke redactionele deelnames: Artikel op www.entertainmentbusiness.nl (50.000+ bezoekers per maand)Artikel in de EB-nieuwsbrief (4.500+ abonnees)Artikel in één van de EB Special-nieuwsbrieven (4.500+ abonnees)Promotie via onze social media kanalenKortom, je boodschap valt zowel fysiek als online niet te missen via de EB-kanalen. Structurele zichtbaarheid in 2022Los van de optie voor deelname in het juninummer, bespreken we graag de mogelijkheid om jullie organisatie en expertise van meer structurele zichtbaarheid gedurende heel 2022 te voorzien binnen onze off- & online media. Ons team stelt met liefde een op maat gemaakt pakket samen op basis van jouw wensen, maar dit kan ook via de volgende Jaarpakketten waarmee je zowel in print als online niet te missen valt. Bekijk voor alle uitgebreide informatie onze online-informatiepagina met daarop ook alle afzonderlijke mediakaarten, waaronder de EB infosheet 2022 waarin deze gebundeld zijn. Contactgegevens EB-team Ben jij geïnteresseerd om deel te nemen binnen onze media of een vrijblijvend kennismakingsgesprek? Neem dan contact op door te mailen naar sales@imediate.nl of neem direct contact op met:
|
Laden...
Laden...
© 2024