8 juli 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Grand Prix Content Marketing
image
Campagne Nestlé draait om verhalen van collega's
Nestlé Benelux is deze maand gestart met een employer branding campagne waarin medewerkers centraal staan. De campagne, actief in Nederland en België, moet vooral medior professionals aanspreken. Onder andere presentatrice Moïse Trustfull werkt mee aan de activatie.
lees verder
X facebook linkedin
image
L’Or mixt zomer, stijl en smaak in nieuwe campagne
L’Or lanceert met ‘Dive into Summer’ een zintuiglijke zomercampagne waarin koffie en couture samenkomen. Creatief bureau Fitzroy en productiestudio Chuck Studios sloegen de handen ineen om de nieuwe Coconut Iced-variant van het koffiemerk te introduceren als hét drankje voor een jonge, stijlbewuste doelgroep.
lees verder
X facebook linkedin
De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C: HET fundament voor iedere marketeer
[advertorial] Met De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C (boek + online leeromgeving) ontwikkel je je eigen marketingkennis zelfstandig, kritisch en praktijkgericht. Wil je aanvullend werken met prompts en AI? Kies dan voor de proposities via Marketinglandschap.nl als extra verdieping. Bestel nu en krijg direct toegang tot het boek en de online leeromgeving via Managementboek.nl.
image
Inschrijving Grand Prix Content Marketing geopend
De inschrijving voor de Grand Prix Content Marketing, de meest prestigieuze, leukste en inhoudsvolle Awards en bekroningen van het marketingjaar, is weer geopend.
lees verder
X facebook linkedin
image
'Smeuïge' samenwerking tussen Pockies en chef Bijdendijk
Het Amsterdamse loungewearmerk Pockies werkt samen met chef Joris Bijdendijk aan een kledingontwerp onder de naam ‘Boter’. Het resultaat is een door Studio Boter vormgegeven limited edition T-shirt.
lees verder
X facebook linkedin
Save the date: CrossBorder Event 2025
[advertorial] De stap over de grens is gezet, je internationale webshop draait. Hoe zorg je nu voor die echte doorbraak en groei? Het internationale speelveld vraagt om meer dan alleen aanwezigheid: het vraagt om excellentie. Het CrossBorder Event op donderdag 2 oktober is er om jouw internationale succes uit te breiden en te versnellen. Zien we jou daar? Koop je Super Early Bird ticket nu met 100 euro korting.
image
‘Echte verhalen werken beter dan AI-illusies'
Op het moment dat AI ook de reisbranche razendsnel verandert en influencers steeds vaker virtueel zijn, kiest CheapTickets.nl juist voor echtheid. Met de campagne Your Next Story zet het merk in op authentieke verhalen van echte reizigers - een bewuste tegenbeweging in een wereld vol gefilterde perfectie.
lees verder
X facebook linkedin
image
Jongeren positiever over telefoonverbod, socialmediagebruik daalt
Jongeren brengen meer tijd door op hun mobiele telefoon, maar scrollen minder vaak op social media. Dat blijkt uit het negende Grote Jongerenonderzoek van Mediahuis en MediaTest onder ruim 2.700 jongeren tussen 15 en 35 jaar. Een opvallende uitkomst is de brede steun voor het telefoonverbod op middelbare scholen: 67% is positief, zelfs onder scholieren zelf is een meerderheid voorstander.
lees verder
X facebook linkedin
Blijf voorop in marketing - óók in de zomer
[advertorial] De zon schijnt, de dagen zijn langer, dus is het tijd om je kennis bij te spijkeren terwijl je ontspant! We hebben een selectie van de meest inspirerende whitepapers samengesteld die je deze zomer niet mag missen.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.