Dompel jezelf onder in diepgaande AI-kennis die verder gaat dan generatieve AI en LLM’s.
| Beste **vornaam**, Hét onderwerp waar je je tanden in zette, lang voordat de massa dat deed: AI. In EDAY collection kun je jezelf vanaf 5 december onderdompelen in diepgaande AI-kennis die verder gaat dan generatieve AI en LLM’s. Registreer nu alvast en mis niets > |
| |
| Iris Groen // Universiteit van Amsterdam Je brein uitlezen met AI: hoe werkt dat? Betekent dit dat iedereen voortaan je gedachten kan lezen? Maar wat als de AI het bij het verkeerde eind heeft? En welke toepassingen zijn er nu al? Voorbij de verbazing over de mogelijkheden, kun je starten met brainstormen over de impact op je eigen business. |
|
|
| |
| Merien ten Houten // Media52 AI op de stoel van de journalist Wat als je nieuws volledig door een AI - dus zonder menselijke tussenkomst - laat produceren? Wat zijn dan de uitdagingen en implicaties voor de journalistiek enerzijds en voor de manier waarop we nieuws consumeren anderzijds? De man achter NU.nl, Merien ten Houten, over de eerste AI-krant: De Geïllustreerde Kunstmatige Intelligentie (DGKI). |
|
|
| |
| Eva Bosma // Xebia Albert Heijn voorspelt niet alleen veel nauwkeuriger wat de klant nodig heeft, maar voorkomt ook voedselverspilling. En bij fonQ bepaalt het platform welke prijs elke klant voor een product betaalt. Demand forecasting en dynamic pricing met AI. Deze retailers kunnen niet meer zonder. Eva Bosma vertelt je over de toekomst van zakelijke groei met AI. |
|
|
| |
| Remmert & Marco // fresk.digital & Experience Fruit Quality Niemand houdt van harde avocado’s. Fruit-data en duurzame business Wat maakt je business dubbel duurzaam? Meer groei en minder verspilling. En welke rol spelen data en AI hierin? Experience Fruit Quality en fresk.digital sloegen de handen ineen en creëerden een gebruiks-vriendelijk platform voor datagestuurde besluitvorming. Ook zonder 100% schone data zijn de resultaten indrukwekkend. |
|
|
| |
| Tim Sommer // Taboola AI maakt digital advertising 'fresh' en feilloos De impact van AI is duidelijk zichtbaar in de manier waarop je advertenties maakt, verspreidt en afstemt op je gebruiker. |
|
|
| |
| Vincent de Winter // Piwik PRO Privacy, ethiek en toegankelijkheid. Hoe goed scoort je analytics strategie daarop? De toekomst van online analytics wordt bepaald door vier cruciale elementen: privacy, data readiness, klantgegevens en AI. |
|
|
| |
|