Als je deze mail niet kunt lezen, klik hier.
Emerce Topics newsletter
Contentserv
14 september 2021
De omnichannel merkervaring van Lacoste

In dit whitepaper lees je over Lacoste's ontwikkeling op het gebied van digitale transformatie. Lacoste verschoof afgelopen periode van klassieke speler naar een merk dat aanwezig is in alle verkoopkanalen en unieke winkelervaringen biedt aan consumenten over de hele wereld.

De primaire doelstellingen van Lacoste

  • Het versterken van de wereldwijde omnichannel-ontwikkeling van het merk.
  • Het merk consistent en uniform te presenteren in alle distributiekanalen. 
  • Alle klanten een boeiendere productervaring te bieden.
Taal whitepaper EN Type whitepaper Whitepaper Topic Customer experience Download
OrangeValley
8 november 2021
Cookieless future: de oplossingen

Door de sterke drang naar meer privacy, verandert de relatie tussen klant en adverteerder. Het wordt steeds belangrijker om de juiste boodschappen, oplossingen en toestemmingsinformatie naadloos op privacy aan te laten sluiten. Door de toenemende vraag naar meer digitale privacy, worden met name third party cookies uitgefaseerd.

In dit whitepaper

  • Uitfasering van third party cookies per browser.
  • Gevolgen van minder third party data.
  • Eigen (first party) data als kern van online marketing
  • Oplossingen van Google en Facebook
Taal whitepaper NL Type whitepaper Whitepaper Topic Privacy Download
Monsterlab
23 november 2021
Een future proof tech strategie voor retailers

Retail merken moeten steeds vaker technische keuzes maken. Het retaillandschap verandert namelijk snel, consumenten verwachten steeds meer omnichannel services. In dit whitepaper gaat het daarom over een ‘future proof’ tech strategie voor retailers.  

In dit whitepaper

  • Korte terugblik naar de laatste ontwikkelingen in retail. 
  • Technologie waarmee je klantloyaliteit vergroot.
  • Een tech strategie die ontstaat vanuit de eindgebruiker.
Taal whitepaper EN Type whitepaper Whitepaper  Topic Retail Download
 
Twitter Facebook Google+ Linkedin
 
© Emerce 2021. Op deze nieuwsbrief is onze disclaimer van kracht.

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware
Met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers. Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.


Uitschrijven       Update mijn voorkeuren