Bedrijven die uitblinken in klantbeleving behalen meer dan dubbel zoveel omzetgroei dan bedrijven die op dit vlak achterblijven, blijkt uit een analyse van McKinsey.
| Beste **vornaam**, Bedrijven die uitblinken in klantbeleving behalen meer dan dubbel zoveel omzetgroei dan bedrijven die op dit vlak achterblijven, blijkt uit een analyse van McKinsey. Sprekers uit de retail collectie geven je insights om je klantbeleving te verbeteren. De Retail Collectie is vanaf 9 mei te bekijken om Emerce TV. Maak nu je kijklijst aan > |
| |
| Sophie van Balen (Mmoire) In het digitale tijdperk blijft de zoektocht naar unieke ervaringen van onschatbare waarde, misschien zelfs meer dan ooit tevoren. In deze video gaat Sophie van Balen, oprichter van parfummerk Mmoire, dieper in op hoe merken zowel on- als offline een betekenisvolle ervaring kunnen bieden in de ‘Experience Goods Economy’. |
|
|
| |
| Maartje Blijleven (we love communities) Waarom zijn communities juist nú zo urgent? Communities bieden een uniek gevoel van verbondenheid en inspraak in je merk. Sterke communities zijn daarom ook het geheim achter de groei en het succes van veel bedrijven. Hoe zet je zelf een community op, en wat moet je doen om die succesvol te maken? Digital Community Strateeg Maartje Blijleven praat erover in deze video. |
|
|
| |
| Richard Lansdorp (Freshworks) Niets zo vervelend als een merk dat onbereikbaar is als je ze nodig hebt. Een goede klantenservice is een essentieel onderdeel van een prettige klantbeleving. In deze video bespreekt Richard Lansdorp (Freshworks) hoe je je klantenservice op ieder moment zo efficiënt mogelijk kunt laten draaien. Ook op piekmomenten. |
|
|
| |
|