De nieuwste inzichten om gastvrijheid in uw organisatie te verbeteren
Bekijk de e-mail online
Beste heer, mevrouw,

Goede faciliteiten, échte aandacht en een optimale patiëntervaring zijn tegenwoordig net zo belangrijk voor het patiënttevredenheidscijfer als goede zorg. Maar hoe zorgt u voor de juiste balans? En welke rol speelt uw leiderschap bij het optimaliseren van de patient journey?

Antwoord op uw vragen
U ontdekt het op het Skipr congres Gastvrij leiderschap in de zorg. Onze experts bieden u de nieuwste inzichten om de gastvrijheid in uw organisatie te verbeteren. Meld u aan en krijg antwoorden op de volgende vragen:
  • Op welke manier faciliteert u als leidinggevende gastvrijheid?
  • Hoe optimaliseert u de patient journey in uw organisatie?
  • Op welke manier kunt met weinig tijd en middelen grote waarde creëeren?
  • Hoe stimuleert u een gastvrije organisatie en cultuur?
  • Wat zijn de succesfactoren en valkuilen van aansprekende praktijkvoorbeelden?
Eerder beoordeeld met een 8,6
“Veel inspiratie om zelf al met ideeën aan de slag te gaan; vooral door de voorbeelden die gegeven werden is het onderwerp nog meer gaan leven.”

Zet de volgende stap naar gastvrij leiderschap en meld u direct aan.

Met vriendelijke groet,

Dorien de Jong
Congresontwikkelaar Skipr

Dit bericht is verzonden naar newsletter@newslettercollector.com. Op uw profielpagina kunt u zich afmelden of uw e-mail voorkeuren doorgeven.