Rico Bakker opent NIMA Marketing Day | Hi marketeer, |
|
|
Met trots kondigen we de eerste keynotespreker van NIMA Marketing Day aan. Rico Bakker opent het event op donderdag 13 juni, waardoor je de dag gegarandeerd op een energieke, inspirerende, grappige en vooral herkenbare wijze begint. Rico is podcastmaker, spreker en auteur van het boek ‘De kracht van een slecht idee’.
Zorg dat je erbij bent en laat je inspireren door Rico en meer dan 70 andere sprekers. Je ontvangt alleen deze week nog €100,- Early Bird korting op je ticket voor NIMA Marketing Day 2024. Dit wil je niet missen! |
|
|
Voor de snelle beslisser! | Alleen deze week* ontvang je nog €100,- Early Bird korting! | Bestel nu! | * De Early Bird kortingsactie loopt tot en met vrijdag 5 april. Mis 'm niet! |
|
|
Ontmoet Rico Bakker | De kracht van een slecht idee |
|
|
Is het een slecht idee om reclame te maken voor de concurrent? Of om je Tesla vol te spuiten met graffiti? Wat dacht je van een afvalbak in de boom hangen?
Creativiteit. Verandering. Innovatie. Allemaal termen die vaak over de bühne komen. |
|
|
Belangrijke thema's die het liefst gepaard gaan met inspirerende verhalen over hoe het wél moet. Noem het even: goede ideeën. Maar wat ironisch is, is dat véél goede ideeën niet als zodanig beginnen. Denk bijvoorbeeld eens aan een mobiele telefoon, het internet en tegenwoordig de crypto's… Ooit waren dat belachelijk slechte ideeën. Maar hoe komt het dat een succesvolle uitvinding niet altijd direct gezien wordt als een goed idee? |
|
|
"Met humoristische voorbeelden en anekdotes schud ik aan aannames, denkkaders en conventies" |
|
|
Rico neemt je mee in 'de kracht van een slecht idee' en laat je zien hoe je creatiever en wendbaarder om kunt gaan met vraagstukken (binnen je eigen organisatie en werkpraktijk). |
|
|
|