Een groter productaanbod vergroot de kans om het perfecte product te vinden, maar leidt ook tot meer keuzestress en een grotere kans op teleurstelling. Nieuwe technologieën maken de keuze eenvoudiger.
| Beste **vornaam**, Het is fris. En dus is je klant op zoek naar een hoodie. Dat komt helemaal goed. Want voor een specifiek model van hetzelfde merk kun je kiezen uit wel vijftien kleuren, dertien prints, én vier verschillende stoffen. Uiteraard in alle maten. Want een groter aanbod vergroot de kans om het perfecte product te vinden. The paradox of choice Toch heeft deze overvloed aan opties een aanzienlijke keerzijde. Het leidt ook tot meer keuzestress, een grotere kans op teleurstelling, en een ingewikkeld en tijdrovend koopproces. AI in E-commerce AI-gedreven zoekfuncties en gepersonaliseerde aanbevelingen maken het voor consumenten eenvoudiger om snel de juiste keuze te maken zonder eindeloos te hoeven zoeken of vergelijken. Verminder keuzestress en stroomlijn je klantervaring met de inzichten van Vincent Gill, AI-expert en auteur van ‘Digital Hero’. |
| |
| AI in E-commerce LIVE Garbage in, garbage out. Maar als je de juiste AI-technologie kiest, nauwkeurig werkt en je model traint met hoogwaardige data, maakt het je klantreis persoonlijker en stuwt het je conversie omhoog. Kijk nu naar de AI in E-commerce collection. Een praktische update van AI-specialisten, data scientists en leiders in e-commerce, marketing en retail. |
|
|
| |
| Hans de Penning | Neople Een ‘echte’ AI-collega in je klantenserviceteam: wie durft? Een AI-collega is geen gezichtsloze robot, die zichzelf herhaalt en je klant dan toch maar doorverwijst naar een ‘echt’ mens. Wat doet een AI-collega dan wel? Hoe versterken deze virtuele collega’s met eigen naam, gezicht, persoonlijkheid en diepgaande kennis van je organisatie, je serviceteam? En staat de positie van de ‘onmisbare’ mens op het spel? |
|
|
| |
| Mike Kolman | Salesforce Hoe overbrug je de AI trust gap? Neem robuuste beveiligingsmaatregelen, train je AI met hoogwaardige data, en wees transparant en zuiver in je handelen. |
|
|
| |
| Tim Ottens | Data Scientist en AI expert Welke praktische AI-toepassingen hebben direct effect? Niemand kent je klant beter. Smeed daarom een harmonieuze verbinding tussen AI en je unieke bedrijfsdata. |
|
|
| |
| Guus van de Mond & Erik Jansen | Squadra Generatieve AI: aanraders en valkuilen Aankoopgeschiedenis, klantinteractie en marktdynamiek. Train je algoritme met schone, relevante data. En blijf fine-tunen. |
|
|
| |
|