Image
 
Image
 

En nóg een abonnementsvorm erbij, werkt dat en komt er meer?

Muziek, series, boeken, maaltijdboxen, boxershorts, stropdassen, toiletpapier, spijkerbroeken, scheermesjes, kattenbrokjes... Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt er een abonnement voor afsluiten. Ook Nike maakt nu zijn debuut op de abonnementenmarkt. Deze week lanceerde de sportreus in de VS een sneakerabonnement voor kinderen. Zal zoiets ook in Nederland aanslaan? En wat kunnen we nog meer verwachten? 

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Welkom in Starbucks Reserve Roastery in Tokio
 

Welkom in Starbucks Reserve Roastery in Tokio

 

In de hippe Japanse wijk Nakameguro in Tokio opende Starbucks in februari zijn grootste Reserve Roastery wereldwijd. Het pand telt vier verdiepingen en heeft onder meer een bakkerij, branderij en thee- en cocktailbar. Neem een kijkje in dit indrukwekkende filiaal van de koffieketen. 

Bij The North Face staat niet de winkel, maar het merk centraal
 

Bij The North Face staat niet de winkel, maar het merk centraal

 

Outdoormerk The North Face heeft een nieuw storeconcept gelanceerd in zijn winkel in SoHo, New York. Door de winkel er meer uit te laten zien als een basecamp wil het merk een sterkere band opbouwen met zijn klanten en de winkel transformeren naar een plek die meer voelt als een merk dan een winkel. 

 
Image
 
 
Image
 
Wat je moet doen om te concurreren met buitenlandse webshops
 

Wat je moet doen om te concurreren met buitenlandse webshops

 

Nederlanders besteedden in het eerste kwartaal van dit jaar 390 miljoen euro bij buitenlandse webshops in de EU en weet ook China online te vinden. Shana Snellen laat zien hoe je als Nederlandse webwinkel overeind kunt blijven tussen het buitenlandse geweld.

Advertorial

De AI-revolutie voor retailers en merken
 

De AI-revolutie voor retailers en merken

 

Een nieuwe fase van technologische innovatie is ingegaan voor retailers en merken met intelligente automatisering als uitgangspunt.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» HelloFresh haalt voor het eerst een positief resultaat

» Versace, Coach en Givenchy steggelen met Chinese overheid

» H&M en Zara sluiten winkels voor online boost

» HEMA grootste kanshebber bij Retailer of the Year-prijzen

» L'Oréal krijgt miljoenenboete door stelen handelsgeheimen

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.