| In de hippe Japanse wijk Nakameguro in Tokio opende Starbucks in februari zijn grootste Reserve Roastery wereldwijd. Het pand telt vier verdiepingen en heeft onder meer een bakkerij, branderij en thee- en cocktailbar. Neem een kijkje in dit indrukwekkende filiaal van de koffieketen. |
| Outdoormerk The North Face heeft een nieuw storeconcept gelanceerd in zijn winkel in SoHo, New York. Door de winkel er meer uit te laten zien als een basecamp wil het merk een sterkere band opbouwen met zijn klanten en de winkel transformeren naar een plek die meer voelt als een merk dan een winkel. |
| Nederlanders besteedden in het eerste kwartaal van dit jaar 390 miljoen euro bij buitenlandse webshops in de EU en weet ook China online te vinden. Shana Snellen laat zien hoe je als Nederlandse webwinkel overeind kunt blijven tussen het buitenlandse geweld. |
| Een nieuwe fase van technologische innovatie is ingegaan voor retailers en merken met intelligente automatisering als uitgangspunt. |
What's Next in Retail Tech 5 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |