Tienduizenden klanten dupe van problemen Thomas Cook en Neckermann
Indien dit bericht niet goed overkomt, klik dan hier. |
|
|
| Energiebedrijven gaan door met 'boevenpraktijken' |
|
|
|
Opdringerige telefonische verkopers proberen nog altijd mensen over te laten stappen naar een andere energieleverancier. Een druk op een bevestigingsknop in een mail of sms zou volstaan. Van toezichthouder ACM mag dit niet zo, toch gebeurt het nog! |
|
|
Tienduizenden klanten dupe van problemen Thomas Cook en Neckermann |
|
|
|
Word ik mijn hotel uitgezet? Gaat mijn reis nog wel door? Krijg ik mijn geld terug? Tienduizenden Nederlanders kregen afgelopen week te maken met deze vragen. Reisgigant Thomas Cook verkeert in grote problemen. Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) kan uitkomst bieden. Maar hoe werkt dit in de praktijk? |
|
|
|
|
|
Chatbots en live chats: effectief of irritant? |
Ze poppen letterlijk én figuurlijk op de laatste jaren: chatbots, live chats en virtuele assistenten. Bedrijven zetten ze steeds vaker in. Vaak tot ergernis van de klanten. |
|
Belbus: Trotec laat klant met airco in de kou staan |
Arthur wil aanspraak maken op zijn wettelijke garantie bij de fabrikant van zijn tweedehands airco. Het bedrijf Trotrec blijkt hier niet zo makkelijk over te doen. |
|
Hoe duurzaam is jouw kleding? Doe de check |
We geven per huishouden heel wat geld uit aan kleding. Maar de productie heeft een flinke impact op het milieu. Eén seizoen geen nieuwe kleren kopen, hoe moeilijk is dat? |
|
|
|
|
|
Goodiebag winnen? Stuur een foto met jouw favoriete plaat! |
Terug van weggeweest en razend populair bij jong en oud: de platenspeler! Wij zijn benieuwd wat jouw favoriete plaat is. Maak een foto met je lievelings single of plaat, zoals de foto hiernaast. Stuur ‘m op via kassa@bnnvara.nl, en wie weet komt jouw foto voorbij in onze uitzending. De leukste drie inzendingen winnen een BNNVARA goodiebag! |
|
|
|
|
| |