Extra DDMA workshop: Inrichten van de Crossmediale Dialoog

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden
 
Uitnodiging
 
 
 

Geachte heer Do,
Wegens groot succes organiseert de DDMA Commissie Crossmedia op dinsdagmiddag 17 april de EXTRA workshop ´Inrichten van de Crossmediale Dialoog'. De inzet van crossmediale communicatie is continue een spannende uitdaging. Hoe vertel ik het beste verhaal over mijn merk, dienst of product aan mijn doelgroep? Wat werkt wel en wat niet? Betrek ik mijn doelgroep erbij en zo ja, hoe pak ik dit het beste aan?
Tijdens de workshop zullen marketeers en communicatieprofessionals aan de hand van een bijzondere case van de ANWB elkaar inspireren, maar vooral kennisdelen over de optimale inzet & integratie van (dialoog)media.
Door de opzet van de workshop zijn er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Inschrijven is nu mogelijk. (Doordat de workshop van 27 maart binnen 5 minuten was volgeboekt kunnen wij inschrijvingen helaas niet direct bevestigen.)


  ANWB Case
Aan de hand van een crossmediale ANWB case (ingezonden voor een SAN Accent) wordt het thema van de middag ingeleid. De case wordt gepresenteerd door Huib van der Harst en Mark Boekraad, beiden verantwoordelijk voor de crossmediale campagnes van ANWB.
Onder begeleiding van diverse DDMA-moderators zal men in groepsverband aan de slag gaan om antwoorden te vinden op vragen als:
• Hoe realiseer je een dialoog met je doelgroep?
• Hoe komt een goede integratie van nieuwe media (o.a. social media) in bestaande media tot stand?
• Hoe komt de ideale media-inzet tot stand en hoe realiseer je goede cross-over in campagnes?
• Hoe bepaal je de effectiviteit van de media inzet?
• Het benutten van eigen contactmomenten in campagnes. Wel of niet doen? En zo ja, hoe zorg je ervoor dat eigen kanalen en medewerkers (owned media) een campagne goed ondersteunen?
• Hoe ondersteunt ICT bij de inzet van crossmediale communicatie?
Kennis, inspiratie en learnings om mee te nemen
Aan het einde van deze middag zullen de uitkomsten van de diverse discussies met elkaar worden gedeeld en worden de top 10 learnings toegankelijk gemaakt voor de deelnemers, DDMA leden en andere geïnteresseerden.
Meld je aan
Wil je sparren, inspiratie opdoen en waardevolle inzichten mee naar huis nemen? Wees er dan snel bij en schrijf je direct in. 
 
 
Praktische informatie & inschrijven
 
Datum:
Dinsdag 17 april 2012
Locatie:
Hoofdkantoor ANWB 
Wassenaarseweg 220
2596 EC Den Haag
Programma:
13.00 uur: Ontvangst workshop
13.30 uur: Start workshop
17.00 uur: Netwerkborrel
Kosten*:
DDMA leden GRATIS
Niet leden betalen 99,- euro
INSCHRIJVEN

*No-show fee – DDMA hanteert een no-show fee van € 50,- voor de gemaakte kosten. Gratis afmelden kan tot 23 maart.
 
 
Sponsoren
 
                                                       
Volg ons
 
DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector.
 
Delen
Lees verder >
 
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019