21 juli 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
PostNL
image
EY en Nederlands Film Festival: partners voor 3 jaar
Accountants- en adviesorganisatie EY en het Nederlands Film Festival (NFF) sluiten een partnerovereenkomst voor drie jaar. De internationale dienstverlener wordt premium partner van het NFF en stelt naast een financiële bijdrage ook haar kennis en netwerk ter beschikking.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
KPN geeft onderdrukte dj's podium tijdens Canal Parade
KPN haalt tijdens Pride Amsterdam dj’s uit Jordanië, Kenia en Polen naar Nederland om hen een podium te geven tijdens de Canal Parade. In de genoemde landen worden volgens de telecomprovider LGBTQIA+’ers gediscrimineerd, onderdrukt en zelfs vervolgd.
lees verder
twitter facebook linkedin
Ontdek de belangrijkste persuasion principes
[advertorial] Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken? Leer in één dag hoe je met de juiste teksten en beelden jouw bezoekers motiveert tijdens de training Online Persuasion. Pas de psychologische inzichten toe binnen jouw organisatie en maak meer impact.
image
[Junkfood Day] Nederland telt 830 meer fastfoodrestaurants dan 'gewone' restaurants
De kentering begon in 2020. Toen telde Nederland voor het eerst meer fastfoodrestaurants dan gewone restaurants, blijkt uit cijfers van Bolddata. Snackbars zien we het meest in het straatbeeld, gevolgd door pizzeria’s en grillrooms.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[De zomer van...] Olivier Koning: 'We gaan ooit in Portugal wonen!'
Being There is volgens managing director en eigenaar Olivier Koning druk bezig met een geheel nieuwe positionering, met meer oog voor talent en de consument. Maar nu eerst op weg naar Portugal.
lees verder
twitter facebook linkedin
Koop nu je ticket voor het CrossBorder Event met 80 euro korting
[advertorial] Wil jij internationaal groeien? Kom dan naar het CrossBorder Event op dinsdag 13 september en laat je inspireren door experts op het gebied van CrossBorder e-commerce marketing en leiderschap. Dit jaar is ons thema: Your unlocked potential. Je koopt nu je ticket met 80 euro korting.
image
Adidas Football lanceert X Speedportal voetbalschoen met animatie
De nieuwe schoenen worden bekendgemaakt met een wereldwijde campagne van bureau TBWA\Neboko, die niet alleen context geeft aan multidimensionale snelheid die bij ze past, maar ook aan de oorsprong van de schoenen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Topkeurmerk 'Eko' wil Nederlandse biologische landbouw in zijn kracht zetten
Onlangs is het Eko-keurmerk (zie afbeelding) weer uitgeroepen tot een van de twaalf Nederlandse 'topkeurmerken'. Naar eigen zeggen is dit een teken dat Eko z’n zaakjes op orde heeft als keurmerk dat onderscheidende pluspunten in de praktijk van de licentiehouders controleert en borgt.
lees verder
twitter facebook linkedin
Eerste keynote spreker CustomerFirst Congres bekend
[advertorial] Niels Berndsen van Make-A-Wish International is de eerste keynote spreker van het CustomerFirst Congres die we bekend kunnen maken! Niels vertelt alles over de customer journey van Make-A-Wish. Leer van een verrassend moderne journey, met tips voor jouw klantbeleving, handvaten om collega's beter met je organisatie te verbinden, en meer. Bestel nu je tickets en profiteer van 100 euro korting.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.