Image
 
 
Zijn retailers de nieuwe eventorganisatoren?
 

Zijn retailers de nieuwe eventorganisatoren?

 

Experiencemarketing of eventmarketing – hoe je het ook noemen wilt – is een blijvertje, ook onder retailers. Twaalf voorbeelden.

RetailTrends 7/8: Retailzombies, Joe Pine en de flowerpower van Bloomon
 

RetailTrends 7/8: Retailzombies, Joe Pine en de flowerpower van Bloomon

 

Flowerpower, dat bezit Bloomon wel. De Hollandse bloemenbezorgdienst wil een wereldmerk worden en de truttigheid uit de vazen halen.

 
Image
 
Image
 
Nieuw middagevent: Krimp zonder kramp in retail
 

Nieuw middagevent: Krimp zonder kramp in retail

 

De Retailagenda roept op om twintig procent van de winkelmeters uit de markt te nemen. Kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe?

Zet jezelf centraal en de klant voorop
 

Zet jezelf centraal en de klant voorop

 

Retailers hebben steeds vaker een customer journey op papier staan. Veel verder dan dat komt het vaak niet, stelt Marc Dijk.

 
De week in vijf analyses
 

De week in vijf analyses

 

Waarom de overname van Bonobos door Walmart te weinig aandacht krijgt en hoe Sears zijn onttroning probeert tegen te houden komen voorbij in dit wekelijkse overzicht uit het buitenland.

Advertorial: Kijk binnen in de Perry Sport-flagshipstore
 

Advertorial: Kijk binnen in de Perry Sport-flagshipstore

 

Na een woelig 2016 is Perry Sport weer helemaal in de running.

 
 
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.