7 maart 2018
Online versie
MarketingTribune
image
Facebook lanceert trip consideration
Facebook kondigt vandaag uitbreiding aan van de reisadvertenties. Met trip consideration helpt Facebook reisadverteerders mensen te bereiken die een intentie hebben getoond om te reizen, maar nog geen bestemming hebben bepaald.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[dubbelinterview] Isabel Boerdam en Bram Meijer over de Nationale Week Zonder Vlees
Momenteel loopt de succesvolle 'Nationale Week Zonder Vlees'. In een uitgebreid dubbelinterview spreken we initiator Isabel Boerdam en belangrijke betrokkene Bram Meijer (foto), European Marketing Director bij Garden Gourmet.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hét Online Marketing event van Nederland: 23 & 24 maart in Amsterdam
[advertorial] Waar moet je je anno 2018 nu echt op focussen om meer resultaat te behalen op het internet? Het antwoord krijg je op een presenteerblaadje tijdens het IMU Event. 9 Vooraanstaande experts leren jou de kneepjes van hun vak en zullen niks achterhouden! Ben jij klaar om je business naar het volgende niveau te brengen?
image
Olympische sponsoring: TeamNL beleeft groeistuipen
De Winterspelen in Pyeongchang waren een eclatant succes voor sporters én sponsors. Dat is belangrijk in tijden dat sponsorships steeds vaker kortlopend zijn en een nieuw concept als TeamNL nog niet is volgroeid. Hoe bezien Olympische partners het huidige sponsorklimaat?
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Eerste 'click & buy'-show Hunkemöller
Hunkemöller hield op 5 maart zijn eerste 'click & buy'-modeshow in het Afas live. De modeshow werd gehost door Doutzen Kroes en CEO Philip Mountford.
lees verder
twitter facebook linkedin
NIMA Marketing Day 2018
[advertorial] Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Op donderdag 21 juni a.s. organiseren NIMA en MarketingTribune de tweede NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Dertien thema’s met bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. NIMA Marketing Day is een dag voor en door het vak. Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day!
image
Appie Today wint Grand Prix
Tijdens de zogenoemde Disruption Awards, de jaarlijks terugkerende awardshow binnen het Global TBWA Collectief, heeft Appie Today de Grand Prix gewonnen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
RTL Nederland ziet kijkcijfers, omzet én winst dalen
Omroeporganisatie RTL Nederland trekt minder kijkers en daardoor lopen de inkomsten uit advertenties verder terug. Over 2017 daalde de brutowinst met een kleine 10 procent naar 87 miljoen euro en de omzet met 4 procent.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe data-driven is jouw marketingstrategie?
[advertorial] Het is belangrijk om te begrijpen hoe jouw analytics een bijdrage leveren aan jouw huidige succes en toekomstige vooruitgang. In deze whitepaper vind je handvatten waarmee je kunt inschatten hoe het is gesteld met de 'analytical maturity' van jouw afdeling. Op basis daarvan weet je welke stappen je moet nemen om een volgend niveau te bereiken.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.