Uitnodiging ZOOM IN-meeting over gevolgen Corona voor besluitvormingsproces | FAQ’s over het besluitvormingsproces | FAQ’s over de bezwaarprocedure | FAQ’s over procederen bij de bestuursrechter | FAQ’s over openbare orde | FAQ’s over handhaving |
Geen afbeeldingen? Bekijk webversie
Nieuwsbrief voor overheden FAQ’S OVER DE CONSEQUENTIES VAN CORONA (2)
Kantoor van Adriaanse van der Weel advocaten

Uitnodiging ZOOM IN-meeting over gevolgen Corona voor besluitvormingsproces

Op 20 maart jl. ontving u onze nieuwsbrief overheden met FAQ’s over de gevolgen van corona voor het bestuursrecht. Deze lijst met FAQ’s hebben wij inmiddels bijgewerkt. Het aantal onderwerpen is uitgebreid met de onderwerpen openbare orde en handhaving. En we hebben nieuwe vragen en antwoorden toegevoegd aan de al bestaande onderwerpen. Hieronder kunt u per onderwerp doorlinken naar de FAQ’s.

Misschien hebt u vragen die niet op de lijst staan of vragen over of naar aanleiding van de lijst met FAQ’s. Daarom organiseren wij morgen, donderdag 2 april a.s., van 14.00 tot 14.30 uur een Zoom in-meeting. In deze meeting behandelt Jaap IJdema vragen over de gevolgen van corona voor het besluitvormingsproces.

U kunt deelnemen aan deze meeting door in te loggen via deze link. U moet daarvoor wel het programma of de app Zoom installeren op uw pc, laptop, iPad of telefoon. Dat kan via zoom.us of, als u de app wilt downloaden, via de App store. Het is gratis.

U kunt vanaf 13.50 uur inloggen. U moet uw identiteit wel bekend maken en uw identiteit zal voor ons en de overige deelnemers ook zichtbaar zijn. De bijeenkomst wordt niet opgenomen.

Hebt u nu al vragen die u ons wilt stellen tijdens de meeting of hebt u andere vragen, dan kunt u die vragen ook nu alvast stellen via helpdesk@avdw.nl.

Handhaving

FAQ’s over het besluitvormingsproces

FAQ’s over de bezwaarprocedure

Handhaving
Handhaving

FAQ’s over procederen bij de bestuursrechter

FAQ’s over openbare orde

Handhaving
Handhaving

FAQ’s over handhaving