Wat is de impact van fast fashion en tweedehands mode op consumentengedrag en duurzaamheid? Waar bevindt de Nederlandse mode-industrie zich nu, en hoe implementeer je een businessmodel dat werkelijk toekomstbestendig is?
| Beste **vornaam**, Wat is de impact van fast fashion en tweedehands mode op consumentengedrag en duurzaamheid? Waar bevindt de Nederlandse mode-industrie zich nu, en in welke richting ontwikkelt de markt zich? En: hoe implementeer je een businessmodel dat werkelijk toekomstbestendig is? Op Emerce Fashion 2024 krijg je een complete trend-update en actiegerichte strategieën voor een duurzame fashion business. 30+ toonaangevende sprekers Alleen de meest vooraanstaande trendwatchers en retailexperts. Cases van merken als HUGO BOSS, Suitsupply, My Jewellery, Vedder & Vedder, Studio Anneloes en Oilily. En 300+ beslissers uit de fashion en e-business om nieuwe ideeën mee uit te wisselen. Dit is je laatste kans op een regular ticket. Go get yours now! |
| |
| Randy Streng & Jeroen Blank | GfK Is tweedehands mode niet meer dan een hype, of is het écht een duurzame trend? Welke rol speelt technologie hierin? En verliest fast fashion haar dominante greep? Alles wat je moet weten over het veranderende gedrag van je klant, de positie die Nederland inneemt op de internationale fashion-markt, en een diepgaande blik op de huidige trends. |
|
|
| |
| Harry Bijl | INretail Retail blijft een belangrijke speler. Maar je businessmodel moet op de schop Retail is het grootste industriële ecosysteem in de EU-economie en met dertig miljoen werknemers ook de grootste particuliere werkgever binnen de Europese Unie. Welke stappen moet je als retailer zetten, om ook in de toekomst dit sociaal-economische belang vast te houden? Harry Bijl over een groener, digitaler en veerkrachtiger businessmodel. |
|
|
| |
|