12 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Retail Media Day
image
DVJ Insights blikt vooruit op Retail Media Day
Aanstaande donderdag start de tweede editie van Retail Media Day in Utrecht. We blikken vooruit met Jori van de Spijker op de presentatie van researchbureau DVJ Insights. Hierin zullen unieke resultaten uit grootschalig onderzoek worden gedeeld, waaruit zal blijken hoe groot de invloed van creativiteit in retailmedia daadwerkelijk is.
lees verder
X facebook linkedin
image
Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
Kellogg’s lanceert een nieuwe merkcampagne waarin ochtendroutines centraal staan. Onder het motto ‘you do you’ benadrukt het ontbijtmerk dat elke ochtend uniek is — of je nu tot de vroege vogels behoort of liever nog even snoozet. In de campagne ‘Tot morgen bij het ontbijt’ speelt Cornelius de haan, al sinds 1958 het herkenbare Kellogg’s-icoon, een hoofdrol.
lees verder
X facebook linkedin
Laatste tickets Retail Media Day
[advertorial] Er zijn slechts nog enkele tickets voor Retail Media Day op donderdag 15 mei. Het belooft een dag te worden met actuele ontwikkelingen, best practices, ervaringen, fouten en must-haves op het gebied van retailmedia. We hebben topsprekers van Future Stores, Jumbo, Unilever, Ahold Delhaize, 10XCREW, Linehub, DVJ Insights, Flywheel, OMD, bol, Dahua, Dentsu, GroupM, Coca-Cola, Stratacache, PRN, Nestlé, MediaMarkt en HEMA. Laat je inspireren en zorg dat je erbij bent!
image
Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
Het Wereldmuseum, met vestigingen in Amsterdam, Leiden, Nijmegen en Rotterdam, nodigt in deze tijden van polarisatie iedereen uit met een open blik naar de wereld te blijven kijken. Onder andere een nieuwe wildplakcampagne steunt dit doel.
lees verder
X facebook linkedin
image
Domino’s verheerlijkt overwerken met pizza
Na het succes van de eerste commercial binnen de campagne ‘Honour The Craving’, komen Domino’s en Selmore nu met een vervolgfilm waarin overwerken een smakelijke wending krijgt.
lees verder
X facebook linkedin
Steeds meer sprekers bekend NIMA Marketing Day
[advertorial] Heb jij nog geen ticket voor NIMA Marketing Day op 12 juni? Wacht dan niet te lang, want de tickets gaan hard. Koop nu en je profiteert van 50 euro korting. Er worden steeds meer sprekers aan het programma toegevoegd, waaronder: AH Retail Media Services, Vitakraft, Jaarbeurs en Beeckestijn Business School. Zien we jou op 12 juni?
image
Kruidvat investeert in inhouse contentproductie met Kruidvat Studio
Kruidvat breidt haar eigen inhouse contentproductie uit met de opening van de nieuwe Kruidvat Studio in Veenendaal. De studio speelt een centrale rol in de mid funnel contentstrategie van Kruidvat en focust op het produceren van hoogwaardige content die consumenten inspireert, informeert en activeert.
lees verder
X facebook linkedin
image
Fleur de Nijs van Zilveren Kruis: 'Laat je niet tegenhouden door wat anderen zeggen'
In aflevering 126 van 'Mijn Marketing' geven we het woord aan Fleur de Nijs, Senior Manager Merk & Marketing bij Zilveren Kruis: ‘Blijf je altijd verwonderen en het gesprek aangaan met klanten.’
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.