6-stappenmethode customer journey mapping
Bekijk de online versie
 
 

Hi John,

 

Wil je jouw marketing zo inrichten dat je klanten op het juiste moment bereikt? Klantervaringen optimaliseren is dé manier om je te onderscheiden van concurrenten. Weten hoe? Ga aan de slag met customer journey mapping!

 

Volg dinsdag 3 maart om 10 uur de live online cursus Customer journey mapping met Frans Reichardt. Hij is spreker, trainer en adviseur op het gebied van klantgerichtheid en customer experience-management.

 

Klanten voortaan in de watten leggen en een onvergetelijke klantbeleving creëren?

 
Schrijf je nu in!
 

Wil je echt aan de weg timmeren en jouw (online) marketing dit jaar de aandacht geven die het verdient? Ga voor een jaarabonnement online cursussenen. Dan hoef je nooit te kiezen!

 
 
 

Benthe Bemelman
Opleidingsadviseur

academy@frankwatching.com
+31 30 200 10 40

 
 
 
 
 
Je ontvangt deze e-mail op het mailadres newsletter@newslettercollector.com, omdat je je hebt aangemeld voor de Online cursussen Update. 
Gegevens wijzigen | Afmelden 
 


 
 
Deze e-mail is verstuurd met het marketing automation platform Spike.