Hi John,
Steeds meer bedrijven houden zich bezig met allerlei technieken uit de gedragswetenschap. Want ze hebben gehoord dat je gedrag, keuzes en gewoontes kunt beïnvloeden. Dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, blijkt uit het feit dat veel initiatieven falen. De reden is omdat er vooral gekeken wordt van bovenaf, en er beslissingen worden genomen op basis van de vraag: vind IK dit idee leuk? Volgens gedragspsycholoog Tom de Bruyne is het van cruciaal belang niet vanuit je eigen product of merkbelofte te denken, maar om te kijken naar de mens achter de klant, burger of medewerker. Want: waar help je mensen nu écht mee? Wil jij weten hoe je wél effectief gedrag kunt beïnvloeden en ontwerpen? En hoe je zelfs gewenst gedrag kunt bespoedigen? Doe op 3 en 10 november mee aan de nieuwe training Behavioral design, en neem je collega gratis mee! Wil jij samen met je collega/relatie van deze actie profiteren (alleen geldig op bovengenoemde startdatum)? Schrijf jullie beiden apart in met de kortingscode FWNEWT1, en geef aan met wie je aan deze training wil deelnemen. Is deze training ook interessant voor een collega of relatie? Stuur de mail gerust door! |