20 juni 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Masterclass AI-Geletterdheid
image
Goud voor Hertog Jan en Gut Amsterdam in Cannes
Gut Amsterdam heeft donderdagavond tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity een Gouden Leeuw gewonnen in de categorie Creative Effectiveness voor de campagne 'Don't Drink Hertog Jan'. De campagne, die inspeelt op het idee van ‘verleiding door onthouding’, werd geprezen om zijn slimme effectiviteit en lange termijn impact.
lees verder
X facebook linkedin
image
Albert Heijn zet in op hybride food: dierlijk én plantaardig in één
Albert Heijn zet een nieuwe stap om plantbased eten makkelijker én (hopelijk) lekkerder te maken. Vijftien nieuwe producten in de winkels met een hybride combinatie van dierlijke en plantaardige ingrediënten moeten daar vanaf nu aan bijdragen. Van halfvolle zuiveldrink tot grillworst.
lees verder
X facebook linkedin
NIMA Marketingfacts Jaarboek: een actueel naslagwerk
[advertorial] Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing. Nu voor slechts 35 euro en vandaag besteld is morgen gratis verzenden!
image
Marketingtransfers week 24, 2025
De zomer lonkt, maar de marketingwereld zit allesbehalve stil. Ook deze week zagen we weer frisse gezichten, slimme overstappen en hier en daar een verrassende move. Wie verkast, wie blijft en wie zegt het vak even vaarwel? Je leest het – zoals altijd – hier.
lees verder
X facebook linkedin
image
Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
‘Inslaan vóór we op vakantie gaan’ is de nieuwe zomercampagne van Kruidvat – en ook meteen de eerste uiting van het nieuwe bureau Suite Rouge, een speciaal label van Hotel L’Amour. De campagne speelt slim in op het vakantiegevoel dat loskomt zodra de koffers nog maar net van zolder zijn gehaald.
lees verder
X facebook linkedin
NIEUW: de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid
[advertorial] Het AI-Geletterdheid Certificaat is broodnodig. Wist je dat vanaf 2 februari 2025 AI-geletterdheid verplicht is in Nederland? Iedereen die met AI werkt, moet basiskennis hebben van de technologie, risicos en ethiek. Volg daarom nu de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid en behaal het officiële NIMA Marketing AI-Geletterdheid Certificaat conform de richtlijnen van de AI-Act van de EU. Investering: 595 euro incl. lunch en NIMA AI-Geletterdheid Certificaat.
image
Engie toont menselijk gezicht met gemak
Energiebedrijf Engie heeft haar nieuwe merkcampagne 'Het gemak van Engie' gelanceerd, waarmee het merk zich nadrukkelijker wil positioneren als empathisch en mensgericht. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met We Agency, dat verantwoordelijk was voor zowel strategie als creatie.
lees verder
X facebook linkedin
image
Samsung en Van Gogh Museum brengen kunst tot leven
In het weekend van 28 en 29 juni slaan Samsung en het Van Gogh Museum de handen ineen voor een opvallende kunstbeleving in het Vondelpark. Bij Het Blauwe Theehuis verrijst een vintage telefooncel waarin voorbijgangers een meeslepende interpretatie van Van Goghs beroemde 'Amandelbloesem' kunnen ervaren.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.