23 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
De winnaars van AMMA Awards 2025
Tijdens een feestelijke avond in een uitverkocht Koninklijk Theater Tuschinski zijn donderdagavond de AMMA Awards 2025 uitgereikt. De 26e editie van de Annual Masters in Media Awards kende dertien winnaars, verdeeld over vier vakdomeinen. Grote winnaar is GroupM met vier awards voor campagnes van Tempo-Team, KPN en Adidas.
lees verder
X facebook linkedin
image
Big2's nieuwe album Hard Hout krijgt campagne
SuperHeroes, gespecialiseerd in 'not boring campagnes', heeft de handen ineengeslagen met de iconische Nederlandse rapper Big2. Hij is bekend van het legendarische hiphopduo The Opposites en krijgt nu support voor de lancering van zijn nieuwe soloalbum Hard Hout.
lees verder
X facebook linkedin
KPN sluit NIMA Marketing Day 2025 af
[advertorial] KPN sluit op NMD op 12 juni de dag af met hun keynote: stukje van mij. Ze kozen voor lef en brak met deze campagne een taboe: online shaming. Dit maakte wereldwijd impact. Chantal van der Walle en Dave Frauenfelder vertellen hoe een traditioneel bedrijf transformeerde tot een maatschappelijke aanjager. Een must-see voor merken die willen bijdragen aan verandering. Alleen deze week, tot en met 25 mei, krijg je 50 euro korting!
image
Max Hochstenbach wint YIM Talent Award
Max Hochstenbach, werkzaam als Concepter & Designer bij MHX – de creatieve studio van Mediahuis – is tijdens de AMMA Awards bekroond tot Young in Media (YIM) Talent van het Jaar. De onderscheiding, bedoeld voor jonge professionals tot 30 jaar met maximaal drie jaar ervaring, geldt als belangrijke erkenning én springplank binnen de mediasector.
lees verder
X facebook linkedin
image
De marketingtransfers van week 20, 2025
LinkedIn heeft moeite om bij te houden wie waar wanneer naar toe gaat, maar MarketingTribune behoudt het overzicht. Dus tap een bakkie koffie (of misschien een Nespresso ter ere van de nieuwe marketingdirecteur aldaar) en lees verder.
lees verder
X facebook linkedin
NIMA Marketingfacts Jaarboek: een actueel naslagwerk
[advertorial] Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing. Nu voor slechts 35 euro en vandaag besteld is morgen gratis verzenden!
NIMA Marketingfacts Jaarboek: een actueel naslagwerk
[advertorial] Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing. Nu voor slechts 35 euro en vandaag besteld is morgen gratis verzenden!
image
63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
De nieuwe ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial ‘Scammers’ gaat in première. Dit is de 63ste commercial in de langstlopende reclamecampagne van Nederland, bekend van bekroonde klassiekers als ‘Rio’, ‘Leeuw’ en ‘Acupunctuur’.
lees verder
X facebook linkedin
image
[marketeer 225] Reinout Koot - oprichter The Boxspring Club
In jubileumeditie 225 van onze serie [marketeer] spreken we deze week founder Reinout Koot, die met Annemarie de Man The Boxspring Club in de lucht gebracht heeft. 'We zochten een boxspring die niet alleen comfortabel was, maar ook een statement maakt.' Tien vragen.
lees verder
X facebook linkedin
Het grootste e-commerce-kennisevent komt er weer aan
[advertorial] Zet donderdag 9 oktober alvast in je agenda. Dan is het namelijk weer tijd voor Shopping Today. Tijdens het event ontdek je de nieuwste trends en ontwikkelingen, leer van experts en breid je netwerk uit met andere professionals uit de e-commercesector. Koop nu je ticket en je profiteert van 100 euro Super Early Bird korting!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.