De meest ervaren leiders hebben het regelmatig bij het verkeerde eind. Leer experimenteren van ASICS en RTL Nederland.
| Beste **vornaam**, Met intuïtie, ervaring en data alleen, red je het niet. Zonder gedisciplineerde experimenten, handel je op de tast. Op Emerce E-commerce Live! 2024 meer dan 100 sprekers van de allerbeste e-commerce spelers in Nederland over digital commerce anno nú: data en optimalisering, social shopping, marketplaces, pricing, assortiment, en hoe je een online business runt in het komende jaar. Gratis naar Emerce E-commerce Live! We geven een select aantal tickets* weg. Zolang de voorraad strekt, dus wees er snel bij. Claim hier je gratis ticket. *Dit aanbod is persoonlijk. |
| |
| Lucas Vos (RTL Nederland) Lucas Vos doorbreekt CRO mythes. Hij is de motor achter de experimenteercultuur van RTL Nederland. Zijn niet aflatende focus op een goed experimenteerproces zorgde voor enorme groei van het aantal experimenten, ook buiten zijn eigen team. Waarom je a/b testen niet mag skippen? Je hoort het op Emerce E-commerce Live! |
|
|
| |
| Andrey Prokhorov (ASICS) Succes meten met e-commerce experimenten Welke experimenten voert ASICS momenteel uit? Hoe kies je de juiste statistieken voor je experimenteer-programma? En wat zijn de voor- en nadelen van binomiale en niet-binomiale metrieken? Andrey Prokhorov leidt het E-commerce Optimization Team van ASICS EMEA en staat bekend om zijn datagedreven aanpak en creativiteit. Volg zijn boeiende sessie op 5 juni! |
|
|
| |
|