| Unilever signaleert een trend dat consumenten zich steeds meer afkeren van grote internationale merken, ten gunste van lokale spelers. Moeten A-merken zich zorgen gaan maken? |
| De Bijenkorf is niet alleen een warenhuis met producten, maar bovenal een verhalenverteller. En december is natuurlijk bij uitstek een maand om aan storytelling te doen, zo laat de retailer zien met zijn 'zwevende woud'. |
| Waarmee kan je jezelf als winkelier nog onderscheiden? Het Store Innovation Lab onderzoekt hoe met een interactieve producttafel meer winkelbeleving kan worden gecreëerd en wat voor invloed dit heeft op de koopattitudes en aanbevelingsintenties van de klant. |
| Nu autonome groei niet langer vanzelfsprekend is, zoeken steeds meer retailers hun toevlucht in nieuwe merken. Eigen merken, welteverstaan, met eigen winkelformules. |
| Exclusief voor members van RetailTrends: een artikel over de groeiende behoefte aan stilte. Wat betekent dit voor de manier waarop we consumeren? |
| Een dag na Sinterklaas heeft Coolblue een nieuwe pakketjesmachine in gebruik genomen in zijn magazijn in Tilburg. De machine past dozen automatisch aan op de grootte van de bestelling, waardoor er minder opvulmateriaal wordt gebruik en minder lucht wordt vervoerd. |
| RCCS Waardetransport heeft een nieuwe SmartSafe gelanceerd. |
| Niet alleen consumenten, maar ook bedrijven hebben steeds meer te maken met cybercriminaliteit. Om ook het bedrijfsleven te informeren over het de werkwijzen van cybercriminelen heeft Betaalvereniging Nederland een online brochure uitgebracht |
e-Delivery Event 28 maart 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|